زمان اعلام اسامی راهیافتگان به مسابقات حفظ دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 4102363
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

زمان اعلام اسامی راهیافتگان به مسابقات حفظ دارالقرآن امام علی(ع)

آزمون سیستمی حفظ قرآن در اجزای 10، 20 و کل قرآن سوم و چهارم آذرماه برگزار شد که براساس اعلام ستاد برگزاری این دوره از مسابقات، اسامی راهیافتگان به مرحله مقدماتی، 6 آذرماه اعلام می‌شود.

دارالقرآن امام علیبه گزارش ایکنا، بر اساس اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، آزمون سیستمی حفظ قرآن در اجزای 10، 20 و کل قرآن سوم و چهارم آذرماه برگزار شد.

این آزمون، سوم آذرماه در نوبت صبح در رشته حفظ 10 جزء در بخش آقایان (در دو مقطع سنی زیر و بالای 18 سال) و  بانوان صرفاً در مقطع سنی زیر 18 سال برگزار شد.

همچنین آزمون سیستمی بانوان در مقطع سنی بالای 18 سال در رشته حفظ 10 جزء، در نوبت عصر همان روز، اخذ شد و این آزمون، در نوبت صبح چهارم آذر در رشته حفظ 20 جزء و در نوبت عصر ویژه بانوان و آقایان در رشته حفظ کل در دو مقطع سنی زیر و بالای 18 سال برگزار شد.

بر اساس آمار اعلامی از سوی ستاد برگزاری مسابقات در بخش حفظ 10 جزء، 70 درصد ثبت‌نام‌کنندگان و در بخش حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن 75 درصد ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سیستمی حفظ قرآن شرکت کردند و اسامی حفاظ راه‌یافته به مرحله بعدی مسابقات، یکشنبه، ششم آذرماه در سامانه مسابقات به نشانی www.dqimamali.com اعلام خواهد شد.

همچنین مرحله اول داوری رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل بانوان و آقایان در دو مقطع سنی زیر و بالای 18 سال از سه‌شنبه، اول آذرماه به صورت غیر حضوری آغاز و تا هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله 20 نفر از اساتید خانم و آقا از استان‌های کرمانشاه، مازندران، قم، بوشهر، زنجان، اصفهان، ایلام، البرز، خراسان‌ رضوی، آذربایجان غربی، مرکزی، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، فارس و تهران داوری این بخش از مسابقات را برعهده دارند.

یادآور می‌شود، اسامی نفرات برگزیده در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، جمعه، 11 آذرماه در سامانه مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha