پرداخت 263 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان اشنویه
کد خبر: 4102025
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

پرداخت 263 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان اشنویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 263 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به 310 نفر از مددجویان کمیته امداد امام در شهرستان اشنویه پرداخت شده است.

سامان چیانه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویهسامان چیانه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 263 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان متقاضی و واجد شرایط در این شهرستان پرداخت‌ شده است.

وی افزود: این مبلغ در راستای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغال‌زایی مددجویان به 310 مددجوی زیرپوشش این نهاد پرداخت شده و مددجویان برای فراگیری حرفه‌‌های مختلف در دوره‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت به مراکز فنی وحرفه‌ای و جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند تا با شرکت در این دوره‌‌ها مهارت‌های لازم را در زمینه فعالیت در یک شغل فرا گیرند.

چیانه بیان کرد: دوره‌‌های آموزشی تاکنون برای 184 نفر با اعتبار بیش از 157 میلیون ریال درحوزه‌‌های کشاورزی، دامپروری، تولید فرش دستباف، خیاطی، صنعت، خدمات و اصناف برگزار شده و با اجرای این طرح‌ها تاکنون برای 430 نفر اشتغال پایدار ایجاد شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز 126 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان متقاضی و واجد شرایط در این شهرستان پرداخت‌ شده و 17 طرح پنل خورشیدی نیز در روستاها برای مددجویان زیر پوشش این نهاد درحال اجرا است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از سه هزارخانوار با بیش از هفت هزار نفر جمعیت در این شهرستان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

انتهای پیام
captcha