همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در قم برگزار شد
کد خبر: 4101999
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در قم برگزار شد

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی به‌منظور معرفی الگوهای برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی و همچنین تجلیل از فعالان صندوق‌های قرض‌الحسنه در شهر قم برگزار شد.

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در قمبه گزارش ایکنا از قم، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان بسیج ساندگی کشور به‌منظور معرفی الگوهای برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی و همچنین تجلیل از فعالان صندوق‌های قرض‌الحسنه شب گذشته دوم آذرماه در سالن همایش‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

در این همایش سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛ محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و مدیران کل استان حضور داشتند.

فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در میان مدیران محلات، مسئولان صندوق‌های قرض‌الحسنه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.

الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در این همایش با حضور افراد موفق و صاحبان الگوها به عموم شرکت کنندگان معرفی شدند.

استان قم دارای 260 صندوق قرض الحسنه است که در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی از فعالانی که در زمینه راه‌اندازی صندوق‌ها نقش داشتند از جمله مسئولان بسیج سازندگی و تسهیلگران و مسئولان قشر نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha