برگزاری دوره دانش‌افزایی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش‌های اصفهان
کد خبر: 4101758
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

برگزاری دوره دانش‌افزایی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش‌های اصفهان

قائم مقام مدیر عامل مؤسسه مجمع خیرین قرآن و عترت اصفهان از برگزاری دوره دانش‌افزایی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش‌های این استان خبر داد.

دوره دانش‌افزایی مدیران دارالقرآن‌هامجید یوسف‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل مؤسسه مجمع خیرین قرآن و عترت اصفهان در گفت‌‌وگو با ایکنا، از برگزاری دوره دانش‌افزایی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش‌های این استان خبر داد و گفت: این دوره روز گذشته از صبح تا بعد از ظهر همراه با برگزاری چندین جلسه و کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره مسئولانی از اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و مرکز رسیدگی به امور مساجد حضور داشتند و هر کدام از آن‌ها به بیان ظرفیت‌هایی پرداختند که می‌توانند به دارالقرآن‌ها کمک کنند و بنا شد با این هم‌افزایی‌ها دارالقرآن‌های نواحی فعال شوند.

یوسف‌پور‌ ادامه داد: آقای فضیلتی، رئیس مجمع خیرین قرآن استان اصفهان نیز گزارشی را ارائه و درباره طرح نهضت حفظ جزء 30 صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی عنوان کرد: طرح نهضت حفظ جزء 30 را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم و تاکنون در سیستان و بلوچستان و کرمان نزدیک 12 هزار نفر حافظ جزء 30 داریم.  بالای یک میلیارد تومان لوازم‌التحریر به اینها جایزه دادیم و نزدیک 400 مربی نیز در آن مشارکت دارند.

قائم مقام مدیرعامل مؤسسه مجمع خیرین قرآن و عترت اصفهان اظهار کرد: برای این نهضت سایت www.joze30.com را طراحی کرده‌ایم که در خصوص آن برای مدیران دارالقرآن‌ها توضیحاتی ارائه شد. دانش‌آموزان همه شهرستان‌ها می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند در ادامه نیز پنل پرسش و پاسخ با حضور مؤسساتی مثل جامعة‌القرآن و مهد قرآن اصفهان برگزار شد.

وی گفت: در پایان دوره نیز گواهی‌نامه‌ این دوره به تمامی شرکت‌کنندگان همراه با کارت هدیه و مجموعه کتاب اعطا شد. حدود 50 نفر در این برنامه شرکت کردند، حدود 10 نفر نیز به بیان مطالب خود پرداختند.

یادآور می‌شود، این برنامه در دفتر مجمع خیرین قرآنی اصفهان به نشانی خیابان دشتستان شمالی، انتهای بن‌بست 37، پلاک 11 برگزار شد.

انتهای پیام
captcha