اعضای اتحادیه مؤسسات، در اولویت انتخاب مشاور قرآنی استاندار باشد
کد خبر: 4101661
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

اعضای اتحادیه مؤسسات، در اولویت انتخاب مشاور قرآنی استاندار باشد

امام جمعه تفرش با بیان اینکه تعیین مشاوران قرآنی برای استانداران اقدامی نو و جدید است، گفت: اتحادیه‌ها پیشانی فعالیت‌های قرآنی استان‌ها هستند و اولویت برای انتخاب مشاور یکی از اعضای اتحادیه است.

حجت الاسلام  حسین اجرایی

حجت‌الاسلام حسین اجرایی، امام جمعه تفرش و عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی قم، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به اینکه تعیین مشاوران قرآنی برای استانداران اقدامی نو و جدید است و به تازگی در مرحله اجرا قرار گرفته است، افزود: اتحادیه تشکل‌های قرآنی با مدیرعاملی محمد انجم‌شجاع فعالیت دارد و به پیشنهاد هیئت مدیره قرار براین است که استانداران مشاوران قرآنی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون 6 استاندار مشاور قرآنی تعیین کرده یا تقاضای خود را برای انتصاب مشاور به جامعه قرآنی استان خود اعلام کردند، ادامه داد: قرار براین است 2 یا سه نفر از سوی جامعه قرآنی به استاندار معرفی شوند و پس از بررسی لازم و در نظر گرفتن شاخص‌های اصلی یک نفر انتخاب شود.

اجرایی در خصوص انتخاب مشاور قرآنی برای استانداران، بیان کرد: با توجه به اینکه اتحادیه‌ها پیشانی فعالیت‌های قرآنی در استان‌ها هستند؛ از این رو اولویت با فرد انتخابی از اتحادیه مؤسسات قرآنی است، اما الزامی برای این کار وجود ندارد و مشاور استاندار می‌تواند هریک از فعالان قرآنی باشد.

انتهای پیام
captcha