برگزاری کرسی تلاوت «زیبایی‌های معنوی زن در قرآن»
کد خبر: 4101612
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

برگزاری کرسی تلاوت «زیبایی‌های معنوی زن در قرآن»

کرسی تلاوت و کارگاه آموزشی با موضوع «زیبایی‌های معنوی زن در قرآن کریم» با هدف طرح تحول و نشاط در ارائه دروس معارف اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با هدف طرح تحول و نشاط در ارائه دروس معارف اسلامی کرسی تلاوت و کارگاه آموزشی را با موضوع «زیبایی‌های معنوی زن در قرآن کریم» برگزار می‌کند.

این کرسی تلاوت و کارگاه آموزشی پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۱:۴۵ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در سالن جنبی امیرکبیر این دانشگاه برپا می‌شود.

علاقه‌مندانی که در کرسی تلاوت و کارگاه آموزشی با موضوع «زیبایی‌های معنوی زن در قرآن کریم» شرکت کنند از پنج نمره برای دروس قرآن و معارف اسلامی نیز بهره‌مند می‌شوند.

در کنار این طرح و با توجه به نیاز جامعه دانشگاهی به انس با قرآن و به ‌منظور ارج نهادن به عظمت معجزه جاوید پیامبر اکرم(ص)، با همکاری کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور طرح کشوری «یکشنبه‌های قرآنی» در حال برگزاری است. این طرح نیز دارای ۱۶ محور قرآنی است و یکشنبه‌های هر هفته حداقل ۱۰ محور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور استادان، دانشجویان و کارمندان برپا خواهد شد.

از جمله اهداف این طرح اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی دانشگاهیان، گسترش مفاهیم، آموزش‌ها و پژوهش‌های قرآنی، زمینه‌سازی و ایجاد انس بیشتر دانشگاهیان با قرآن، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه‌ها، برپایی نهضت تفسیر و قرآن‌شناسی، شناسایی افراد مستعد و برجسته قرآنی و معرفی به جامعه دانشگاهی و مسابقات قرآنی اعلام شده است.

برگزاری کرسی تلاوت و کارگاه آموزشی با موضوع «زیبایی‌های معنوی زن در قرآن کریم»

انتهای پیام
captcha