مدارک لازم برای عضویت مؤسسات قرآنی یزد در اتحادیه استانی
کد خبر: 4101579
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

مدارک لازم برای عضویت مؤسسات قرآنی یزد در اتحادیه استانی

مؤسسات و خانه‌های قرآنی یزد می‌توانند با ارائه مدارک به عضویت اتحادیه استان در آیند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزدبه گزارش ایکنا، مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت استان یزد به منظور بهره‌مندی از برنامه‌ریزی دقیق‌تر و حضور در مجامع عمومی و فوق‌العاده اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد، عضویت در صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه و دریافت تسهیلات می‌توانند درخواست عضویت خود را همراه با تکمیل فرم مربوطه و تهیه مدارک لازم به اتحادیه استان ارائه کنند.

بنابر گفته محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه «درخواست کتبی عضویت در تعهد رعایت مفاد اساسنامه اتحادیه، ارائه صورتجلسه مجمع عمومی یا هیئت مدیره مبنی بر تصویب عضویت مؤسسه در اتحادیه، ارائه نسخه‌ای از آخرین آگهی تأسیس یا تغییرات ثبتی، ارائه کپی اساسنامه مؤسسه، کپی پروانه فعالیت معتبر، ارائه گزارش شش ماهه آخر فعالیت مؤسسه و کپی کارت ملی، شناسنامه و عکس مدیرعامل و پرداخت حق عضویت از جمله مدارک لازم برای عضویت مؤسسات قرآنی در اتحادیه است».

پس از تکمیل مدارک، درخواست عضویت مؤسسات در جلسات هیئت مدیره مطرح می‌شود و پس از بررسی و ارزیابی فعالیت مؤسسه، در صورت کسب اکثریت آراء، مؤسسه به عضویت اتحادیه درخواهد آمد.

دریافت نامه عضویت 

دریافت نمونه صورتجلسه

یادآوری می‌شود، خانه‌های قرآن و عترت نیز در صورت ارائه کپی مجوز خانه قرآن و ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه مسئول خانه قرآن می‌توانند درخواست عضویت در اتحادیه قرآنی را داشته باشند.

همچنین تاکنون پرونده عضویت 90  مؤسسه در اتحادیه تکمیل شده است و تاکنون 135 مؤسسه قرآن و عترت (70 مؤسسه دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 65 مؤسسه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی) و 110 خانه قرآن شهری و روستایی در سطح استان مشغول به آموزش عمومی و تخصصی قرآن، فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و پژوهشی به فراگیران هستند.

انتهای پیام
captcha