مدرس قرآن نمونه سال در مصر معرفی شد
کد خبر: 4101564
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

مدرس قرآن نمونه سال در مصر معرفی شد

وزیر اوقاف مصر از انتخاب «مصطفی محمد مصطفی عبدالله ابوالعمایم»، امام جماعت و خطیب اداره اوقاف کفر الشیخ به عنوان مدرس قرآن نمونه سال 2022 در این کشور خبر داد.

محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر

به گزارش ایکنا به نقل از القاهره، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر در این باره گفت: پس از اعلام نتیجه مسابقه مدرس قرآن نمونه سال 2022، مصطفی محمد مصطفی عبدالله ابوالعمایم، امام جماعت و خطیب اداره اوقاف کفرالشیخ این جایزه را به ارزش 100 هزار پوند مصری از آن خود کرد.
وی افزود: مسابقه مدرس نمونه سال 2022 در راستای اهتمام وزارت اوقاف مصر به خدمت به قرآن و تکریم حافظان قرآن برگزار شد.

 

محمد مصطفی عبدالله ابوالعمایم، امام جماعت و خطیب اداره اوقاف کفرالشیخ

مصطفی ابوالعمایم نیز ضمن ابراز خرسندی از کسب این جایزه گفت: خدا را شکر می‌کنم که برنده جایزه مدرس نمونه سال 2022 شدم و از وزیر اوقاف نیز به خاطر تقویت اصول شفافیت، پاکی و صداقت در وزارت اوقاف و انتشار اندیشه الازهری تشکر می‌کنم.

وی افزود: من این جایزه را به خاطر 32 سال تلاش در مسیر خدمت به کتاب خدا و حفظ قرآن کسب کرده‌ام و 7 آزمون کتبی و شفاهی را در کنار دیگر شرکت‌کنندگان پشت سر گذاشتم و به لطف و کرم الهی توانستم آن را کسب کنم.

شیخ مصطفی محمد مصطفی عبدالله ابوالعمایم از اهالی روستای «إبشان» از توابع شهر «بیلا» در استان کفرالشیخ و فارغ‌التحصیل دانشکده اصول دین و تبلیغ اسلامی دانشگاه الازهر است و با نمره ممتاز از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده است.

وی در سال 2003 در مقطع فوق لیسانس در رشته تفسیر و علوم قرآن و در مقطع دکترا در سال 2006 در همین رشته مدرک خود را دریافت کرد.

انتهای پیام
captcha