تفکر بسیجی در قامت جهانی نمود یافته است
کد خبر: 4101255
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

تفکر بسیجی در قامت جهانی نمود یافته است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز جهان شمول شده و در قامت جهانی نمود پیدا کرده است، گفت: در هر کجای عالم که مقاومت وجود دارد شالوده تفکر بسیجی بر آن حکم فرما است.

دیدار هیئت رئیسه و اعضای شورای فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با امام‌جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۳۰ آبان‌ماه در دیدار هیئت رئیسه و اعضای شورای فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با امام‌جمعه کرمان بیان کرد: بسیج خاستگاه انقلاب اسلامی و همه مردم ایران بسیجی هستند. تفکر بسیجی امروز جهان شمول شده و در قامت جهانی نمود پیدا کرده است. نمی‌توان گفت بسیج مختص ایران اسلامی است بلکه در هر کجای عالم که مقاومت وجود دارد شالوده تفکر بسیجی بر آن حکم فرما است.

وی با بیان اینکه پرچم تفکر بسیجی در سراسر گیتی به اهتزاز در آمده است، افزود: نگاه امام راحل در مورد بسیج محدود به ایران نبود بلکه ایشان بسیج را تفکری برای نجات جهان از یوغ اسارت استکبار می‌دانستند و راه نجات ملت‌ها همین تفکر بسیجی است.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و با گرامیداشت یاد شهدا گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه با نام «بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت» آغاز و برنامه‌های متعددی در اولین روز این هفته انجام شد که اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه عمرانی، آبرسانی، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، رزمایش فاطمی۲، و... از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه راهبرد هفته بسیج تجلی اعتلای بسیج با تأکید بر مجاهدت‌ها و بن بست شکنی‌های بسیج در طول عمر خود است گفت: بسیج در عرصه‌ها مختلف به ویژه در دوران کرونا و اتفاقات اخیر به تأسی از شهید سلیمانی اقدامات خوبی انجام داد.

سردار نظری با بیان اینکه پرچمداری تمدن نوین اسلامی چشم انداز بسیج است به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در حوزه قرارگاهی و در قالب قرارگاه فضای مجازی، قرارگاه علم و فناوری، قرارگاه تعلیم و تربیت، قرارگاه فرهنگی، قرارگاه دفاعی امنیتی و قرارگاه تحقق محله اسلامی اجرا می‌‌شود.

انتهای پیام
captcha