زمان مجمع عمومی مؤسسه قاریان و حافظان یزد تعیین شد
کد خبر: 4101246
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

زمان مجمع عمومی مؤسسه قاریان و حافظان یزد تعیین شد

سومین مجمع عمومی مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد، 25 آذرماه به منظور انتخاب هیئت مدیره برگزار می‌شود.

مجمع عمومی مؤسسه قاریان و حافظان یزدبه گزارش ایکنا، با توجه به پایان مدت مسئولیت دوساله اعضای هئیت مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در (10 دی‌ماه 1401)، سومین مجمع عمومی همراه با انتخابات هیئت مدیره، جمعه، 25 آذرماه برگزار می‌شود.

بنابر تحقق ماده 33 اساسنامه مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد و با توجه به پایان مدت مسئولیت دو ساله اعضای هئیت مدیره در 10 دی‌ماه 1401، تدابیر و هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت‌تر مجمع و انتخابات پیشرو انجام شده در جلسه سی‌ام هیئت مدیره انجام شده است و انتخاب 25 آذرماه به منظور تأکید اعضا بر زمان‌بر بودن تشریفات اداری جابه‌جایی هیئت مدیره جدید و قدیم است.

بنابر اعلام هیئت مدیره این مؤسسه، علاقه‌مندان به کاندیداتوری می‌توانند با مراجعه به کانال مؤسسه در پیام‌رسان ایتا به نشانی  admin_majmae_gharian و دریافت فرم مربوطه اقدام کنند و پس از تکمیل فایل pdf فرم مربوطه را به شماره 09135135295 ارسال کنند. 

یادآور می‌شود، سومین مجمع عمومی موسسه قاریان و حافظان استان یزد، ساعت 9:30 در سالن فرهنگ و هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در یزد، بلوار دانشجو، جنب استخر عدالت برگزار می‌شود.

استماع گزارش عملکرد هیئت مدیره، ارائه گزارش مالی مؤسسه و ترازنامه، استماع گزارش بازرسی و برگزاری انتخابات از جمله دستورات جلسه مجمع قاریان و حافظان استان یزد است.

انتهای پیام
captcha