اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره‌های آمادگی مسابقات قرآن در بابل
کد خبر: 4101143
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره‌های آمادگی مسابقات قرآن در بابل

دوره‌های آمادگی برای شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی در بابل، از سوی مؤسسه قرآن و عترت «سراج مبین شمال» با همکاری دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت سراج مبین شمال با همکاری دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل، دوره‌های آمادگی برای شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی، در رشته‌های آوایی «قرائت تحقیق، حفظ قرآن کریم، مداحی و اذان ویژه پسران، دعاخوانی ویژه دختران» و رشته‌های پژوهشی «فهم و تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی» به صورت فشرده و با بهره‌گیری از استادان مجرب که از داوران مسابقات قرآنی هستند، در پایه‌های چهارم ابتدایی تا دوازدهم، ویژه دانش آموزان پسر و دختر برگزار می‌شود.

لینک پیش‌ثبت‌نام این دوره https://www.digsurvey.net/u/118  است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 01132224919 و 01132294245 دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل و شماره تلفن‌های 01132292688 و01132292687 مؤسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت سراج مبین شمال تماس حاصل کنند.

گفتی است که این دوره‌ها در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل و مؤسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت سراج مبین شمال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha