نگاهی به ترم پاییز جامعه علميه اميرالمومنين(ع) جنوب تهران
کد خبر: 4101009
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

نگاهی به ترم پاییز جامعه علميه اميرالمومنين(ع) جنوب تهران

دوره‌های متنوع قرآنی از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه علميه اميرالمومنين(ع) برگزار می‌شود.

قرآنمحمدرضا کرباسی، مدیر مؤسسه جامعه علميه اميرالمومنين(ع) تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اجرای دوره‌های مؤسسه گفت: دوره پیش‌دبستانی (ویژه مقطع سنی 6 سال) با حضور 24 نفر از دختران و پسران با سرفصل‌هایی چون حفظ موضوعی آیات و احادیث، آموزش‌ مهارت‌های زندگی، واحد کارهای علوم، ریاضی، آواشناسی و دست‌ورزی و ورزشی(ژیمناستیک) در حال برگزاری است.

وی با اشاره به دوره‌های بانوان بزرگسال ادامه داد: دوره‌های تخصصی حفظ جزء چهار با مفاهیم و برنامه حفظ دو صفحه از مصحف شریف در هفته با حضور شش نفر در روزهای دوشنبه، آموزش حرفه‌ای خیاطی با حضور هفت نفر در روزهای شنبه، حفظ جزء سی‌ام قرآن با قریب 10 نفر در روزهای پنجشنبه از جمله کلاس‌های ترم پاییز است.

کرباسی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی امدادرسانی و تزریقات بیان کرد: همچنین دوره روخوانی قرآن و آشنایی با الفبای قرآنی ویژه کودکان پنج تا شش سال در حال برگزاری است.

مدیر مؤسسه جامعه علميه اميرالمومنين(ع) تهران با اشاره به اینکه طول هر دوره حدود هشت جلسه است، بیان کرد: مشغول نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای حضور در دوره‌های تدبر در قرآن، دوره تخصصی حفظ ترتیبی(حفظ جزء اول) روخوانی و روان‌خوانی، طب اسلامی و دوره مبتدی تزریقات هستیم.

یادآور می‌شود، جامعه علميه اميرالمؤمنين(ع) در خیابان شهيد رجايی، نرسيده به تقاطع آزادگان، جنب مسجد ولی‌الله اعظم(عج) قرار دارد.

انتهای پیام
captcha