آمریکا و اسرائیل دلسوز ملت ایران نیستند
کد خبر: 4100500
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

آمریکا و اسرائیل دلسوز ملت ایران نیستند

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه هر کس آمریکا را دلسوز ملت ایران بداند، ساده‌لوح است، گفت: باید با زبان خوش به نوجوانان بگوییم که آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و آل‌سعود دلسوز ملت ایران نیستند.

امام جمعه زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، ظهر امروز، 27 آبان در خطبه‌های نماز جمعه زنجان انتظار را شیرین و در عین حال سخت عنوان کرد‌ و افزود: انتظار آدابی دارد‌ و باید به آن‌ توجه کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتظار فرج افضل اعمال است، گفت: انتظار برای ظهور امام زمان (عج) به این معناست که اقداماتی کنیم و هر کس باید این اقدام را اول از خودش شروع کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: در جریانات اخیر اهمیت دانشگاه خودش را بهتر نشان داد، اساتید و گردانندگان مراکز علمی باید بدانند دشمن کجا سرمایه‌گذاری می‌کند و با چه حرف‌هایی به اغتشاش دامن می‌زند.

وی اظهارکرد: دشمن با جنگ ترکیبی و همه ایادی‌ آن به میدان آمده است و باید بدانیم اقداماتی چون آتش زدن پرچم رفتار تجزیه‌طلبانه است و‌ اینجا دیگر جای غفلت و ساکت ماندن نیست.

وی تصریح کرد: ملت ایران همیشه با حضور خود در صحنه غبار فتنه را کنار زده است و دبا‌توجه به شرایط و فتنه اخیر باید نسبت به موضوعات حساسیت بیشتری داشته باشیم.

امام‌ جمعه زنجان با بیان اینکه هر کس آمریکا را دلسوز ملت ایران بداند، ساده لوح است، گفت: باید با زبان خوش به نوجوانان بگوییم که برای چه آمریکا برای ضربه زدن به ایران این همه سرمایه‌گذاری می‌کند، اگر دلسوز ایران هستند چرا تحمل پیشرفت‌های ما را ندارند و مدام تاریکی را نشان می‌دهند، باید بدانیم نه آمریکا و نه رژیم جعلی صهیونیستی و نه آل سعود دلسوز ملت ایران نیستند.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج از آینده‌نگرانه‌ترین حرکت‌های حضرت امام (ره) بود و هر چه از انقلاب سپری می‌شود آنانی که دلسوز این نظام هستند می‌دانند که تشکیل بسیج یک فکر و اندیشه الهی بود.

وی با بیان اینکه هر فرد ایرانی بالقوه یک بسیجی است، اظهار کرد: هر ایرانی که دلش برای استقلال و سربلندی کشور بتپد، بسیجی است حالا چه کارت عضویت داشته باشد و یا نداشته باشد.

انتهای پیام
captcha