جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام برگزار شد
کد خبر: 4100397
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام برگزار شد

جلسه پیگیری مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان ایلام با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، عصر روز گذشته، ۲۶ آبان در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه دولت پشتیبانی از طرح‌هاست، اظهار کرد: ۳۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبه‌های دور اول سفر رئیس‌جمهور توسط سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.

وی تأکید کرد: عملیاتی کردن پروژه‌های سفر ریاست جمهوری باید پیگیری شود و در ارائه آمار، داده‌ها و گزارش وضعیت پروژه‌ها بر اساس راستی‌آزمایی و حقیقی باشد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: ۴۸۷۰میلیاردتومان اعتبار برای بخش عمرانی و تسهیلات مصوب شد که یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و ۱۴۷۰ میلیارد تومان نیز تعهد نهاد‌ها است.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام نیز با بیان اینکه در سفر اول ریاست جمهوری ۱۴۲ مصوبه با اعتبار ۴۸۷۰ میلیارد تومان به تصویب رسید، اظهار کرد: از ۱۴۲ طرح تصویب شده، ۱۰۹ پروژه به بهره‌برداری رسیده، ۱۳۱ پروژه در دست اجرا است، ۱۹ پروژه در حال پیگیری است و ۲۰ پروژه نیز اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: ۳۵۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان ایلام برای حوزه راه اخذ شده و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز مربوط به نهاد‌هایی مانند بنیاد مستضعفان است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز از پروژه‌های دانشکده پزشکی، بیمارستان رازی و طرح در حال انجام ارتقای تصفیه‌خانه شهر ایلام بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha