آغاز به کار چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل
کد خبر: 4100119
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

آغاز به کار چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل

مسئول فضای مجازی استان اردبیل گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل با حضور ۲۲ تیم به مدت ۴۸ ساعت کار خود را آغاز کرد.

مهدی حسینی مسئول فضای مجازی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی حسینی، مسئول فضای مجازی استان اردبیل و مسئول برگزاری رویداد تولید محتوای دیجتال بسیج اردبیل، ۲۵ آبان‌ماه، در مراسم آغاز به کار چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل اظهار کرد: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در رشته‌های پویا نمایی، اپلیکیشن‌های تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با شرکت 22 تیم کار خود را آغاز کرده است و این رویداد به مدت 48 ساعت برگزار خواهد شد.

حسینی هدف از اجرای چنین رویدادی را شناسایی نیروهای مستعد این رشته ها دانست و افزود: ما با شناسایی این افراد می‌توانیم از آنها حمایت کنیم و همچنین این رویداد با هدف تاثیر گذاری و جریان سازی بر روی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تاثیر فضای مجازی بر جوانان بسیار زیاد است همانطور که می‌توان در جریانات اخیر در کشور مشاهده کرد. با پرورش و شناسایی افراد مستعد می توانیم در مقابل جریان سازی دشمنان به خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به بخش مردمی این رویداد افزود: علاوه بر این رویداد، اولین دوره تولیدات مردمی در قالب فراخوان ارسال تولیدات گرافیکی برگزار شده 100 اثر برای این رویداد ارسال شده است و در اختتامیه این رویداد از برگزیدگان بخش مردمی هم تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha