اهدای 4000 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در فارس
کد خبر: 4099888
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

اهدای 4000 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در فارس

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اهدای 4 هزار و 200 بسته لوازم‌التحریر توسط این شرکت به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت‌خیز این استان خبر داد.

اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت خیز استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی امروز 24 آبان در مراسم اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت خیز استان فارس که با این شرکت در اردوگاه آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شد، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در استان فارس در راستای مسئولیت اجتماعی، اقدامات موثری انجام داده است که امروز شاهد یکی از این اقدامات و توزیع لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: 4 هزار و 200 بسته لوازم‌التحریر اهدایی شرکت ملی نفت امروز تحویل کمیته امداد فارس شده که رقم ریالی آن حدود 2 میلیارد تومان است.

محمدی با تاکید بر اینکه این مشارکت اولین کار ما نیست، اظهار کرد: در پویش‌های دیگری همچون توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، کمک به سیل‌زدگان و ... همواره به مناطق محروم استان کمک کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تاسیسات ما در مناطقی همچون، کوار، فیروزآباد، سروستان، لامرد قیر و کارزین و ... وجود دارد و از آنجا که این مناطق اطراف حوزه نفتی، حوزه محروم هستند در حوزه مسکن و آبرسانی و ... در راستای مسئولیت اجتماعی خود به مردم این مناطق کمک می‌کنیم.

محمدی از تلاش برای ارائه کمک‌های پزشکی به مناطق محرم استان هم خبر داد و اظهار کرد: درصدد هستیم تا به مناطقی که به کمک دارویی و پزشکی هم نیاز است با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق همجوار خود کمک‌رسانی کنیم و علاوه بر همه این‌ موارد بر حوزه توانمندسازی تاکید ویژه داریم که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و راه‌اندازی بخش فنی حرفه‌ای اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha