جامعه نخبگان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند
کد خبر: 4099629
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

جامعه نخبگان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه جامعه نخبگان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، گفت: بنا داریم با تشکیل هیئت اندیشه ورز جامعه نخبگانی از ظرفیت آنها برای شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و گره‌گشایی از مشکلات استان استفاده می‌شود.

نشست فعالان سیاسی اجتماعی و فرهنگی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان در فرمانداری آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان در نشست فعالان سیاسی اجتماعی و فرهنگی که با حضور امام جمعه آزادشهر و فرماندار آزادشهر و جمعی از نخبگان و معاونین اجرایی استانداری امروز، ۲۳ آبان درفرمانداری آزادشهر برگزار شد، با بیان اینکه اکنون و پس از یکسال از حضور و فعالیت دولت سیزدهم، فعالیت‌های انجام شده نشان می‌دهد که دولت به دنبال انجام کارها به صورت میدانی، جهادی است و در این زمینه انگیزه دارد، گفت: این رویه در اقدامات صورت گرفته مشهود است.

مهاجر رویکرد این دولت را عدالت، احیای عدالت اسلامی و اجرای دستورات ولی فقیه دانست و گفت: دولت اثبات کرد که در وعده‌هایی که داده صادق است و براساس همان شعارها و وعده‌ها پا به میدان کار گذاشته و اجرایی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان مسئولیت را امانتی الهی برای خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: همه مدیران باید همراه و همگام با سیاست‌های دولت انقلابی و جهادی سیزدهم به مردم خدمت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از تشکیل بیست هیئت اندیشه ورز برای شناسایی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و گره‌گشایی از مشکلات استان خبر داد و گفت: بنا داریم با تشکیل این هیئت اندیشه ورز جامعه نخبگانی از ظرفیت آنها برای شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و گره‌گشایی از مشکلات استان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم، جنگ تردید و شبهه است، اظهار کرد: جامعه نخبگانی ما قشر تاثیرگذار جامعه هستند که می‌توانند در کنار مدیران اجرایی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند.

حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این جلسه به ضرورت نقش‌آفرینی نخبگان برجهان تبیین تاکید کرد و گفت: امروزه در جنگ نرم رسانه‌ای قرار داریم لذا برای تبیین مبانی اسلامی و بصیرت افزایی جامعه باید نخبگان به میدان بیایند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: نقش پیشکسوتان و نخبگان دانشگاهی در میدان مقدس جهاد تبیین بسیار با اهمیت است و باید به عنوان پیشران تحقق جهادتبیین نقش آفرینی کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha