نوجوان مصری و درخشش در فن ابتهال و تلاوت + فیلم
کد خبر: 4099433
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

نوجوان مصری و درخشش در فن ابتهال و تلاوت + فیلم

«ممدوح محمد ممدوح عبدالهادی»، مبتهل نوجوان مصری است که در تلاوت قرآن صوتی خوش دارد و در مسابقات ابتهال این کشور مقام نخست را از آن خود کرده است.

به گزارش ایکنا، ممدوح محمد ممدوح عبدالهادی از اهالی استان «دقهلیه» مصر است و با صوت زیبا و استعداد خوب خود توانسته است در ابتهال و قرائت قرآن موفق باشد.

او متولد سال 2001 میلادی در روستای «خازندار» در شهر «بلقاس» استان دقهلیه است و در مسابقه سرودهای دینی در مصر، مقام نخست را کسب کرده است.

استعداد او در زمینه قرائت و ابتهال از همان کودکی توجه معلمانش را جلب کرده و معلمان او را به تلاوت قرآن در برنامه‌های مدرسه و اجرای سرود در جشن‌های دینی و فرهنگی تشویق کردند.

وی می‌گوید: از زمان روی آوردن به ابتهال، از شیخ «نصرالدین طوبار» و «نقشبندی»(از بزرگان ابتهال مصر) تقلید می‌کردم و شیوه آنان را در پیش گرفتم.

ممدوح محمد می‌افزاید: آرزو دارم که یک مبتهل تأیید‌ شده در رادیو و تلویزیون باشم و در مسابقات شارجه در امارات، مقام اول را کسب کرده و لقب «مبتهل شارجه» را به دست آورم.

او در نخستین مسابقه رسمی ابتهال مصر در سال 2021 شرکت و مقام دوم را کسب کرد؛ اما توانمندی‌های خود را پرورش داد و یک بار دیگر در سال 2022، با شرکت در این مسابقات به مقام نخست رسید.

زهرا نوکانی

انتهای پیام
captcha