جزئیات برگزاری رویداد «تولید محتوای تخصصی بسیج» اعلام شد
کد خبر: 4099202
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
در چهارمحال‌وبختیاری

جزئیات برگزاری رویداد «تولید محتوای تخصصی بسیج» اعلام شد

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد «تولید محتوای تخصصی بسیج» از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه در استان، جزئیات برگزاری این رویداد را تشریح کرد.

یاسر بیاتی، مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، یاسر بیاتی، مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری امروز، ۲۲ آبان‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برگزاری چهارمین «تولید محتوای تخصصی بسیج» از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه در استان، اظهار کرد: این رویداد با حضور ۲۰ تیم تخصصی تولید محتوا در رشته‌های پویانمایی، بازی تلفن همراه و نرم‌افزار تلفن همراه برگزار می‌شود. همچنین این رویداد در استان همزمان با سایر استان‌های کشور و به مدت ۴۸ ساعت مداوم از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه آغاز شده و تا ۹ صبح روز جمعه ادامه دارد.

بیاتی افزود: موضوعاتی که تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج امکان فعالیت بر روی آنها را دارند در زمان افتتاحیه اعلام خواهند شد و در مدت ۴۸ ساعت برگزاری این رویداد داوری تیم‌ها توسط سه شخص انجام می‌شود، برای هریک از تیم‌های حاضر در رویداد نیز دو شخص به‌عنوان مشاور در نظر گرفته شده است که این‌ افراد به بهبود عملکرد تیم‌ها کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: اختتامیه رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج چهارمحال و بختیاری عصر روز جمعه برگزار می‌شود که جمع‌بندی داوران اعلام و به تیم‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد، جایزه تیم‌های اول در هر بخش پنج میلیون تومان، تیم‌های دوم سه میلیون تومان و تیم‌های سوم نیز دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اهداف رویداد تولید محتوای بسیج

بیاتی با اشاره به اهداف برگزاری رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج، تصریح کرد: ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا در چهارمحال و بختیاری، حمایت، آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار و تولیدات برتر کشوری بخشی از اهداف برگزاری این رویداد محسوب می‌شوند.

دبیر رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج استان با بیان اینکه سال گذشته استان در رویداد کشوری موفق به کسب رتبه هشتم شد، گفت: تیم‌هایی که موفق به کسب رتبه اول در هر یک از حوزه‌های ذکر شده در رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج استان شوند برای حضور در مرحله کشوری که پایان آذرماه در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج با مشارکت و حمایت دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد و همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود.

بیاتی یادآور شد: در اختتامیه رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج و گردهمایی فعالان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری که در روز جمعه ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود به فعالان و خبرنگاران برتر در حوزه‌های مختلف جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول فضای مجازی بسیج استان درخصوص نحوه ارزیابی و انتخاب تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج، بیان کرد: پس از شناسایی تیم‌ها در شهرستان‌های گوناگون استان داوری و سطح‌بندی آنها انجام شد که در نهایت ۲۰ تیم مجوز حضور در این رویداد را کسب کردند؛ حدود ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان آقایان و مابقی بانوان هستند همچنین اکثر این افراد را دانش‌آموزان و دانشجویان از ۱۴ تا ۳۰ سال هستند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج چهارمحال و بختیاری تا تاریخ ۲۴ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت http://event.bsjmajazi.ir اقدام به ثبت‌نام کنند همچنین به‌صورت همزمان نیز رویداد تولید محتوای مردمی برگزار خواهد شد و تمامی اقشار جامعه می‌توانند با توجه به عنوان‌های ذکر شده در پوستر رویداد آثار خود را به این بخش ارسال کنند، در این مرحله نیز به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

بیاتی ادامه داد: تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج چهارمحال و بختیاری باید دارای سه تا پنج عضو باشند همچنین لازم است تیم‌ها سیستم و امکانات موردنیاز خود را به همراه داشته باشند.

دبیر رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این رویداد در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: تمامی مدیران ادارات استان و افراد کارآفرین که قصد سرمایه‌گذاری روی تیم‌های تخصصی را دارند می‌توانند برای بازدید در محل برگزاری رویداد حاضر شوند.

انتهای پیام
captcha