تبیین جنگ نرم دشمن برای نسل جوان ضروری است
کد خبر: 4098845
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

تبیین جنگ نرم دشمن برای نسل جوان ضروری است

معاون صیانت و حفاظت سازمان صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به لزوم تبیین جنگ نرم دشمن برای نسل جوان، گفت: رسانه ملی با توجه به ظرفیت بالای مخاطبانش در امر فرهنگ‌سازی در جامعه عملکرد مناسبی داشته است.

حسن قاسمیبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، حسن قاسمی، معاون صیانت و حفاظت سازمان صداو سیمای مرکز ایلام، در حاشیه جلسه تعاملی پلیس پیشگیری و حفاظت صدا و سیما که امروز،21 آبان به میزبانی صیانت و حفاظت صدا و سیمای مرکز ایلام در سالن جلسات  این مرکز برگزار شد گفت: با توجه به حجم تبلیغات منفی و عملیات روانی گسترده دشمن، استان ایلام یکی از شهرهای آرام و امن کشور بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور، افزود: نداشتن اطلاعات کافی خانواده‌ها از فضای مجازی، اعتماد بی‌جا و سهل‌انگاری به دلیل جذابیت‌های فضای سایبر از مهم‌ترین دغدغه‌ها و خطرات این حوزه است و لازم است برای ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه و مقابله با تهدیدات فضای مجازی از تمامی امکانات به‌ویژه ظرفیت بالای صداوسیما بهره گرفته شود.

معاون صیانت و حفاظت سازمان صداو سیمای مرکز ایلام با تقدیر از تلاش‌های پلیس ایلام در برخورد مقتدرانه با اغتشاشگران و سوءاستفاده کنندگان از وضعیت به‌وجود آمده گفت: تعامل و هم‌افزایی موجود بین دستگاه‌های استان و همراهی مردم نجیب و فهیم استان موجبات امنیت پایدار در استان را فراهم خواهد ساخت.

در ادامه این نشست سرهنگ علی محمدی، رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در خصوص گستردگی و تنوع مخاطبان رسانه ملی و بیان اینکه جنگ نرم از طریق فضای مجازی شروع‌ شده است، بر لزوم اطلاع‌رسانی مستقیم و غیرمستقیم در قالب برنامه‌های خبری، اجتماعی و استفاده از ظرفیت بالای صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی در امر فرهنگ‌سازی برای آحاد جامعه تأکید کرد.

رئیس پلیس پیشگیری استان با اشاره به اهمیت صداوسیما و رسانه‌های گروهی از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: با همکاری صداوسیما می‌توان از هجمه‌های سنگین دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی جلوگیری کرد و ضمن حفاظت از باورها و اعتقادات خود به‌عنوان سربازان جنگ نرم در برابر تهدیدات و آسیب‌های این فضا ایستاد.

علی‌محمدی در پایان به برنامه‌های پیشگیرانه پلیس ایلام و ارائه آموزش‌های متنوع در ارتباط با آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی تحرکات اخیر در سطح کشور و تعامل بین رسانه ملی به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه موجود در سطح استان و پلیس ایلام اشاره کرد و گفت: الحمدلله هم اکنون تعامل خوبی بین پلیس و صدا وسیمای مرکز ایلام وجود دارد.

گفتنی است، نشست تعاملی پلیس ایلام با معاون صیانت و حفاظت صداوسیمای مرکز استان به ‌منظور افزایش ارتقای سطح حفاظت فیزیکی صداوسیما استان و همکاری در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی شهروندان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha