روحیه انقلابی‌‌گری در جامعه ترویج شود
کد خبر: 4098554
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

روحیه انقلابی‌‌گری در جامعه ترویج شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه روحانیون و مبلغان لرستان در تبلیغ، تبیین و گسترش معارف دینی فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده‌اند، گفت: طلاب و مبلغان با ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه در راستای اشاعه معارف اسلامی و انقلابی گام بردارند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌لاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، ۱۹ آبان در نشست ائمه جمعه، نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان حوزه علمیه لرستان و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم که با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان برگزار شد، با قدردانی از حضور و سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به لرستان، گفت: امید می‌رود این سفر منشا خیر و برکت و تحول و جهش در فعالیت‌های حوزوی تبلیغی استان باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی مؤمن، شجاع، غیور و انقلابی بوده و هستند، افزود: مردم این استان در پیش و پس از انقلاب در مبارزه با ظلم و ستم طاغوت و همچنین صیانت از اهداف اسلام و انقلاب خوش درخشیده‌اند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان سرزمین فقاهت، مجاهدت و مبارزه با ظلم و ستم بوده است، گفت: مردم استان لرستان با هدایت و رهبری برخی علما و بزرگان حوزه‌های علمیه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی بسزایی داشته‌اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه روحانیون و علمای بزرگی از لرستان در مجاهدت‌های علمی، عملی و مبارزه با ظلم و استکبارستزی فعالیت تبلیغی داشته‌اند، اضافه کرد: حضور چهره‌های نورانی از فضلا و علما در مبارزه با ظلم و ستم در طول تاریخ روحانیت را محبوب مردم ساخته و همین موضوع، عامل پیوند روحانیت و مردم را تکمیل کرده است.

وی با بیان اینکه روحانیون و مبلغان لرستان در تبلیغ، تبیین و گسترش معارف دینی فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیری را انجام داده‌اند، افزود: امید می‌رود طلاب و مبلغان لرستانی با ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه در راستای اشاعه معارف اسلامی و انقلابی در جامعه گام بردارند.

در ادامه این نشست ائمه جمعه و سایر فضلا و مبلغان دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای پیشبرد امورات دینی و فرهنگی در جامعه ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha