دو مادر شهید آسمانی شدند
کد خبر: 4098208
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

دو مادر شهید آسمانی شدند

فاطمه سلطان بیگ بابایی و مخمل سروش‌نژاد مادر معظم شهیدان باقری و سروش‌نژاد آسمانی شدند.

دو مادر شهید آسمانی شدندبه گزارش ایکنا، فاطمه سلطان بیگ بابایی ستوباد مادر شهیدان والامقام صمد و حبیب باقری صبح امروز، سه‌شنبه 17 آبان در سن 92 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«صمد باقری» هفتم آذر 1338 در آذرشهر به دنیا آمد. او که ازدواج کرده و صاحب 2 فرزند بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دوازدهم فروردین 1362 در دزفول مجروح شد و سوم آذر 1380 در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از جانبازی به شهادت رسید. «حبیب باقری» هم متولد نهم خرداد 1344 در آذرشهر بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود، در بیست و پنجم اسفند 1366 در ماووت توسط نیروهای بعث عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکرهای مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای آذرشهر به خاک سپرده شده است.

مخمل سروش‌نژاد مادر شهیدان والامقام «اسفندیار و سهراب سروش‌نژاد» سه‌شنبه 17 آبان بر اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

اسفندیار سروش‌نژاد ششم مهر 1339 در روستای ده‌شیخ شهرستان چرام به دنیا آمد. او که ازدواج کرده و صاحب یک فرزند بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و نهم اردیبهشت 1361 در آبادان به شهادت رسید. سهراب سروش‌نژاد هم متولد اول تیر 1342 در روستای ده‌شیخ شهرستان چرام بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود، در بیست و دوم بهمن 1360 در خرمشهر به شهادت رسید. پیکرهای مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان چرام به خاک سپرده شده است.

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان سروش‌نژاد امروز چهارشنبه 18 آبان ماه ساعت 14/30 در محل قطعه صالحین گلزار مطهر شهدای شهرستان چرام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha