تولید نماهنگ «مادر که باشی» در سالگرد شهید مدافع حرم
کد خبر: 4097927
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

تولید نماهنگ «مادر که باشی» در سالگرد شهید مدافع حرم

جانشین فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان از تولید نماهنگ «مادر که باشی» به مناسبت هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد طحان با همکاری کانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان خبر داد.

تولید نماهنگ «مادر که باشی» در هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، عصر روز گذشته، 16 آبان از اجرای نماهنگ «مادر که باشی» به مناسبت هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد طحان خبر داد.

وی افزود: این نماهنگ در مرکز فضای مجازی قافله و قرارگاه فرهنگی راه شهیدان با همکاری کانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان تولید و به شهید مدافع حرم محمد طحان تقدیم شد.

شوقانی با تأکید بر اینکه شهید محمد طحان از پایوران تیپ ۱۲ قائم(عج) سپاه استان سمنان و از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود اظهار کرد: در آبان ماه سال۱۳۹۴ در حومه شهر حلب و در درگیری با گروهک تروریستی تکفیری داعش به شهادت رسید.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، شهدای مدافع حرم را استوانه‌های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی کشور دانست و گفت: نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت پایدار در ایران اسلامی بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

شوقانی یادآور شد: آنچه امروز در این سرزمین به نام عزت، امنیت، ارامش، پیشرفت، رفاه و سربلندی وجود دارد مدیون رشادت و جوانمردی دلیرمردانی است که به همه آرزوهای دنیایی خود پشت کردند؛ از تعلقات گذشتند و راه نورانی جهاد را که سعادت مسلمانان در آن نهفته است، انتخاب کردند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان گفت: مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد طحان با حضور خانواده معظم شهدا، مسولین و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha