راه‌اندازی مرکز نوآوری رسانه‌ای در سمنان
کد خبر: 4097910
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

راه‌اندازی مرکز نوآوری رسانه‌ای در سمنان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی سمنان از ایجاد مرکز نوآوری رسانه‌ای در استان خبر داد و گفت: از ظرفیت فضای مجازی در تحقق جهاد تبیین بهره‌گیری شود.

راه‌اندازی مرکز نوآوری رسانه‌ای در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 16 آبان در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه بسترهای اطلاع‌رسانی در استان باید فعال باشد و انسجام رسانه‌ای تقویت شود گفت: دستاوردهای سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به استان سمنان باید به زبانی ملموس اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: آسیب‌شناسی طی یکسال گذشته نشان می‌دهد فعالیت‌های اجرایی و اقدام در حوزه اطلاع‌رسانی استان نیازمند توجه بیش از پیش است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به منظور تحقق منویات رهبری بیش از پیش مورد توجه باشد.

ریواده با بیان اینکه اطلاع‌رسانی نقشی مهم در اقناع افکار عمومی و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان دارد گفت:  این راهبرد مهم نباید مورد غفلت قرار گیرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی سمنان از ایجاد مرکز نوآوری رسانه‌ای در استان خبر داد و افزود: از ظرفیت فضای مجازی در تحقق جهاد تبیین بهره‌گیری شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی با توجه به تعدد مخاطب در حوزه اطلاع‌رسانی به طور ویژه مورد توجه باشد که در این راستا این استان می‌تواند با اقدام‌‍‌های خلاقانه در زمینه پیوست اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای سفر رئیس‌جمهور در کشور پیشگام باشد.

به گفته ریواده در این راستا، طی ۱۰ روز آینده با فعالان رسانه‌ای مرکز استان سمنان و شهرستان‌ها نشست‌هایی تشکیل و ایجاد شبکه فعال و پویا در حوزه رسانه و  نیازهای استان پیگیری شود.

ریواده با اشاره به اینکه حمایت از خبرگزاری‌های جریان‌ساز باید مورد توجه باشد افزود: حمایت مالی از بخش‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار سمنان یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری را تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی به دلیل افزایش ۵۷ درصدی حقوق دانست و متذکر شد: برپایه آخرین گزارش‌ها نه‌ تنها بیکاری در استان سمنان افزایش نیافت، بلکه امسال نسبت به سال گذشته درخواست دریافت بیمه‌ بیکاری در استان ۳۰ درصد کاهش یافت و این دستاوردها باید اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی سمنان با تأکید بر برگزاری تور رسانه‌ای به منظور بازدید از واحدهای راکد احیا شده در یکسال گذشته یادآور شد: برگزاری تور رسانه‌ای برای تبیین موضوع در بین فعالان رسانه‌ای و در نتیجه اطلاع‌رسانی مطلوب اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام
captcha