دبیرخانه دایمی نهضت علویان در دانشگاه مازندران راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4097789
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

دبیرخانه دایمی نهضت علویان در دانشگاه مازندران راه‌اندازی می‌شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در آیین افتتاح گرامیداشت هفته مازندران گفت: دبیرخانه دایمی نهضت علویان در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

گرامیداشت هفته مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین افتتاح گرامیداشت هفته مازندران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دانشکده علوم انسانی و اجتماعی،‌ یک‌شنبه، 15 آبان با حضور مسئولان فرهنگی استانی و دانشگاهی و جمعی از دانشگاهیان در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار شد.

مرتضی علویان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان گفت: همچنان که مازندران در همه عرصه‌ها پیش‌قدم بود، در عرصه دفاع مقدس و همین‌طور دفاع از حرم و سلامت و امنیت هم پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به تاریخ و تمدن کهن این استان اذعان کرد: وظیفه ما دانشگاهيان این است که با شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود، مازندران را بهتر بشناسانیم و در راه اعتلای آن گام برداریم.

علویان اظهار کرد: یک اتفاق خوب در دولت سیزدهم این بود که در ۳۱ خرداد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران تصویب شد و در تقویم ملی کشور قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با بیان اینکه دبیرخانه دایمی نهضت علویان در دانشگاه مازندران راه‌اندازی می‌شود و مجموعه نهادهای مختلف در استان زیر نظر این دبیرخانه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: نهضت علویان به‌عنوان یک دستاورد بزرگ برای مازندران باید شناخته شود و دبیرخانه دایمی آن باید جریان داشته باشد.

انتهای پیام
captcha