هدف اصلی دانشگاه خدمت به جامعه با راهکارهای علمی باشد
کد خبر: 4097650
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

هدف اصلی دانشگاه خدمت به جامعه با راهکارهای علمی باشد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تأکید بر نقش و اهمیت جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور، گفت: هدف اصلی دانشگاه باید خدمت به جامعه و رفع مشکلات با راهکارهای علمی باشد.

دانشگاهها پیشرفت‌های کشور را برای مردم تبیین کنند

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، عصر روز گذشته، 15 آبان در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه برگزاری این یادبود نماد اتحاد و همبستگی دانشگاهیان این دانشگاه است، گفت: دانشجویان با حضور در این مراسم، تنفر و بیزاری خود را از اغتشاش و ناامنی به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به ایثار آنان بر همگان واجب است.

نقدی با تأکید بر نقش و اهمیت جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور، اظهار کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در رشته‌های گوناگون علمی برای عموم مردم تبیین کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به آیه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ»؛ گفت: اگر بخواهيم وعده‌های خداوند برای ایران و مردم ايران تحقق پيدا كند بايد در مسير اسلام ثابت‌قدم باشيم و بر وعده‌های خداوند توكل كنيم.

نقدی با بر شمردن دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران یادآور شد: غارت، چپاول و بی‌امنیتی ماحصل حضور آنان در منطقه خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان خطاب به دانشجویان گفت: هدف اصلی دانشگاه باید خدمت به جامعه و رفع مشکلات با راهکارهای علمی باشد.

انتهای پیام
captcha