اغتشاشات اخیر تلنگری برای شناسایی خلأها بود
کد خبر: 4096847
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

اغتشاشات اخیر تلنگری برای شناسایی خلأها بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه اغتشاشات اخیر تلنگری برای دستگاه‌ها بود تا خلأها را شناسایی کنند، گفت: شکاف بین نسل‌ها و ضعف در حوزه رسانه را به وضوح دیدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، 12 آبان در نشست هم‌اندیشی کانون‌های ویژه استان زنجان که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یقین دارم آینده جهان در دست اسلام است چون وعده تحریف‌ناپذیر قرآن است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به افول آمریکا اشاره کرده و خطاب به جوانان فرمودند: خود را برای تمدن اسلامی آماده کنید. متأسفانه دستاوردها و موفقیت‌ها را نتوانستم به خوبی تبیین کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود به جهاد تبيين و ضرورت آن اشاره کردند، اضافه کرد: دهه هشتادی‌ها از ذکاوت بالایی برخوردار هستند و به‌دلیل مأنوس بودن با فضای مجازی، رسانه‌های معاند به راحتی با دروغ این قشر را فریب می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند با بزرگ‌نمایی برخی مشکلات به‌دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب به مقوله رسانه و تولید محتوا اشاره کردند و به جهت وجود استعدادهای خوب در کانون‌های مساجد می‌توانیم شاهد کارهای ماندگار در این حوزه باشیم.

حسنی به بیان اینکه سایت ‌‌«sjr» رنکینگ و درجه علمی مقالات را نشان می‌دهد، یادآور شد: برای تعيين قدرت علمی، کشورها به این سایت مراجعه می‌کنند و لازم است مدیران کانونی برای اقدام در راستای جهاد تبیین وضعیت علمی را برای اعضای کانون‌ها تبیین کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با ابراز خرسندی از هماهنگی بین مجموعه‌های فرهنگی در استان افزود: جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در دو دوره با همکاری حوزه هنری برگزار شد.

این مسئول با یادآوری اینکه اغتشاشات اخیر تلنگری برای دستگاه‌ها بود تا خلأها را شناسایی کنند، افزود: شکاف بین نسل‌ها و ضعف در حوزه رسانه را به وضوح دیدیم.

حسنی بر ضرورت تعیین تقویم اجرایی برای دوره‌های آموزشی در این کار ویژه تأکید کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما روی دهه هشتادی‌ها حساب باز کردیم، امکانات خوبی در حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و امیدواریم رویدادهای هنری خوبی را در استان رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha