پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است
کد خبر: 4096702
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است

امام جمعه سمنان با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است، گفت: در جنگ نرم و سخت باید قوی باشیم تا دشمن از ایران اسلامی رعب و وحشت داشته باشند.

پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان، شب گذشته، 11 آبان، در جلسه شورای اداری استان سمنان در استانداری با بیان اینکه روز دانش‌آموز، روز استکبارستیزی جهانی است، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان قبل از نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه وجود فضای مجازی و بمباران‌های خبری، وظیفه ما را برای رساندن صدای ایرانیان در مقابل استکبار جهانی به عالمیان سنگین‌تر می‌کند یادآور شد: در مقابل آمریکا و استکبار جهانی آنچه مهم است، پیشرفت در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، علمی، پهپادی و ... است.

حجت‌الاسلام مطیعی ادامه داد: در جنگ نرم و سخت باید قوی باشیم تا دشمن از ایران اسلامی رعب و وحشت داشته باشند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه پیشرفت ایران در همه جنبه‌ها حاصل شده افزود: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه مردم استان با حضور در راهپمایی ۱۳ آبان، دشمنان را مأیوس و یاد و خاطر شهدا را گرامی خواهند داشت، گفت: استان سمنان، استانی حساس و استراتژیک است و لذا باید اقدامات لازم در خصوص پدافند غیر عامل در آن به خوبی لحاظ شود

به گفته  وی؛ جامعه بزرگ فرهنگیان، جامعه‌ای اندیشمند است و وجود ۱۲ هزار فرهنگی در استان موجب بالندگی و افتخار ما است.

خبرنگار:سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha