برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال در قزوین
کد خبر: 4096074
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال در قزوین

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین از برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال همزمان با سراسر کشور از نهم تا بیستم آبان ماه سال جاری در استان قزوین خبر داد.

تولید محتوای دیجیتال

به گزارش ایکنا از قزوین، مرتضی امیری، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین اظهار کرد: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از نهم تا بیستم آبان ماه سال جاری در بخش‌های کلیپ و ویدئوهای موبایلی، عکس، پوستر و آثار گرافیکی در استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین با تشریح قالب‌های آثار شرکت‌کنندگان، بیان کرد: بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی شامل نماهنگ، ویدئوکست، موشن‌گرافی و واکس پاپ؛ بخش پوستر و آثار گرافیکی شامل پوستر، طرح گرافیکی و اینفوگرافیک و بخش سوم نیز شامل ثبت تصاویر درموضوعات تعیین شده در این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین در سه موضوع تأثیر هنر در روزمرگی‌های یک بانوی قزوینی، قزوین قطب مهم کشاورزی کشور و چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری در استان برگزار می‌شود و تولیدگران می‌بایست براساس موضوعات اعلام شده اقدام به تولید محتوا کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین تصریح کرد: داوری آثار دریافتی از ۲۱ لغایت ۲۵ آبان ماه صورت می‌گیرد و نفرات اول تا سوم هر بخش معرفی و در مراسمی با حضور مسئولان استانی از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مسئول در پایان گفت: تولیدگران محتوای دیجیتال می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس qazvin_event@ در تمامی پیام‌رسان‌ها مراجعه و در سایت آدرس اینترنتی https://people.bsjmajazi.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha