آرمان و آرزوی همه‌ ما طلاب جوان، آرمان شدن است
کد خبر: 4095679
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
در بیانیه ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه‌های علمیه کل کشور عنوان شد

آرمان و آرزوی همه‌ ما طلاب جوان، آرمان شدن است

مسئول ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه‌های علمیه کل کشور در پی شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی بیانیه‌ای صادر و طلاب سراسر کشور را به کنش اجتماعی فراخواند.

به گزارش ایکنا، مسئول ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه‌های علمیه کل کشور در سوگ شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی بیانیه‌ای صادر و طلاب سراسر کشور را به کنش اجتماعی دعوت کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

نهال انقلاب اسلامی ایران سال ها با خون شهدا آبیاری شده است و امروز به سان یک درخت تناور درآمده است. انقلاب اسلامی در ایام دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و مدافع امنیت شهدا گرانقدری را نثار خاک پاک ایران و تفکرات ناب اسلام محمدی کرده است. اما بعضی شهدا از بعضی پیشی گرفته‌اند و ستاره سهیلِ آسمانِ درخشان شهادت شده‌اند. مثل شهید همت و باقری در دفاع مقدس، مثل محسن حججی در دفاع از حریم اهل البیت و مثل آرمان علی وردی در دفاع از امنیت. این جنس شهادت‌ها غم بیشتری دارند، دل را بیشتر به درد می آورند ولی همزمان یک مبارک باد در دل خود نفته دارند.

این جنس شهادت، تبریک دارد. یک مبارک در دل خود کم دارد. زیرا ملت را منسجم‌تر می‌کند، دست دشمن را مستقیم‌تر رو می‌کند، دست چدنی و بی رحم دشمنان قسم خورده را زیر دستکش مخملین ریا و نیرنگ و فریب آشکارتر می‌کند و قطعا انقلاب را یک گام نه بلکه صدگام سریع تر به سر منزل مقصود نزدیک تر می کند.

ما بر صراط مستقیم انقلاب هم پیمان هستیم، اما با قطرات خون مظلومانه شهید آرمان علی وردی هم دل تر شدیم. ما تا دیروز یک آرمان داشتیم، خون پاک شهید مدافع امنیت باعث شد هزاران آرمان از دل مردم ما جوانه بزند. هزاران آرمان میشویم برای رساندن پرچم بدست صاحب اصلی...

امروز این ملت همگی همچون آرمان هستند. سراسر حوزه های علمیه، همه طلاب، عمامه به سرهای عالم، شهادت مظلومانه این شهید عزیز را در راه حق نظاره کردند.

به فضل الهی این شهادت چراغ روشنی است برای طلابی که تو را الگوی خود قرار خواهند داد و در این مسیر تا پای جان پیش خواهند رفت و همه آنان که دل در گرو آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند و دلبسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزمان هستند، ان شاالله.

 آرمان و آرزوی  همه ما طلاب جوان  آرمان شدن است.

آرمان جان آن ضربه‌ها ما را یاد قتلگاه حسین بن علی (ع) انداخت وقتی که دشمن کور دل به بدنش یورش برد، یاد اقتدار علی بن ابی طالب در بدر که برای دفاع از اسلام و حقیقت بدنش آماج شمشیرها شد... و اما چشمان پر از امید و آرمان تو ادامه خواهد داشت؛ طلاب سراسر کشور برای ادامه راه آرمان علی وردی و انجام فعالیت‌های اجتماعی منسجم به لینک زیر مراجعه کنند:

ثبت نام کنشگران طلبه اجتماعی

ابراهیم نورمحمدی
مسئول ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه های علمیه کل کشور

انتهای پیام
captcha