دشمن نمی‌خواهد مردم شیرینی حرکت شتابان کشور را بچشند
کد خبر: 4095603
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

دشمن نمی‌خواهد مردم شیرینی حرکت شتابان کشور را بچشند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: دشمن نمی‌خواهد مردم شیرینی حرکت شتابان جمهوری اسلامی در توسعه کشور را بچشند اما مردم پای انقلابشان ایستاده‌اند؛ دشمن به‌دنبال تجزیه کشور است و عده‌ای احساسی و هیجانی با دشمن همراهی می‌کنند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار امروز، هشتم آبان‌ماه در جلسه «شورای مرکزی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری» با اشاره به اینکه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) قلب مردم ایران را جریحه‌دار کرد، اظهار کرد: زائران و نمازگزاران به وحشیانه‌ترین شکل ممکن ترور شدند، این مسئله مردم را در دفاع از انقلابشان مصمم‌تر می‌کند و شاهد محکومیت خودجوش این اقدام توسط مردم بودیم.

حیدری افزود: خون شهیدان تروریست‌ها و حامیان آنها را رسوا خواهد کرد، باید این پیام را صادر کنیم که دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند و حامیان انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان با حضور خود این مسئله را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه باید موانع اطلاع‌رسانی سریع و صحیح در دستگاه‌های اجرایی برطرف شود، گفت: کار جهادی نیازمند اطلاع‌رسانی جهادی است و نباید کارها را معطل امکانات و تجهیزات کنیم، در بحران آب شهرکرد این مسئله نمود عینی داشت و کار شش ماهه در کمتر از ۱۰ روز انجام شد.

حیدری بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها با امکانات فعلی باید کار جهادی انجام دهند، دشمن با قدرت رسانه از کاه کوه می‌سازد و افسران جنگ رسانه‌ای روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی هستند که باید با اقدامات دشمن مقابله کنند، هنر اصلی این است که با امکانات موجود جنگ ادراکی را آغاز کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بزرگی صورت گرفته است، بیان کرد: توفیقات دولت باید بیان شود، دغدغه مردم به دغدغه دولت تبدیل شده است و مسئولان کلان در حوادث در بین مردم حضور پیدا کردند و این مسئله قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور فعال شده است، بیان کرد: بسیاری از این پروژه‌ها سال‌ها راکد بودند، این اطلاعات واقعی باید به گوش مردم برسد.

دشمن به‌دنبال تجزیه کشور است

حیدری با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در مقابل جنگ رسانه‌ای رسالت خود را انجام بدهند، تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد مردم شیرینی حرکت شتابان جمهوری اسلامی در توسعه کشور را بچشند اما مردم پای انقلابشان ایستاده‌اند؛ دشمن به‌دنبال تجزیه کشور است و عده‌ای احساسی و هیجانی با دشمن همراهی می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها پرچم‌دار امیدآفرینی باشند، ادامه داد: باید به سمت امیدآفرینی حرکت کنیم. باید بین مردم اعتمادسازی کنیم، امروز شاهد رشد جذب اعتبارات در چهارمحال و بختیاری هستیم و باید این مسائل را به اطلاع مردم برسانیم، لازمه جهاد تببین، کار جهادی است و حاشیه‌پردازی خیانت به مردم محسوب می‌شود.

حیدری با تأکید بر اینکه باید روابط‌عمومی‌ها به‌روز شوند، بیان کرد: اطلاع‌رسانی باید دقیق، صحیح و سریع باشد، تورهای خبری برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شود تا در جریان اقدامات قرار بگیرند و اخبار امیدآفرین را منعکس کنند.

استاندار تصریح کرد: باید پاسخ ابهامات، شبهات و سؤالات خبرنگاران و فضای مجازی داده شود، شبکه‌سازی بین روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی صورت بگیرد تا دستگاه‌ها نیز از اقدامات سایر دستگاه‌ها اطلاع پیدا کنند.

وی در پایان تأکید کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی نیازمند محتوای رسانه‌ای برای انتشار هستند، باید این محتوا توسط روابط‌عمومی‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

فرهنگ تکریم را در استان جاری و ساری کنیم

در ادامه محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در جای جای ایران امیدآفرینی یک ضرورت است، اظهار کرد: نقش روابط‌عمومی‌ها در امیدآفرینی بی‌بدیل است، خبررسانی باید صحیح، سریع، به‌هنگام و امیدآفرین باشد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه فعال تبدیل شده است و باید تمامی اقداماتی که در نقاط مختلف استان صورت می‌گیرد را اطلاع‌رسانی کنند، روابط‌عمومی‌ها یکی از پرچم‌داران جهاد تبیین هستند و برای تأثیرگذاری بهتر کار باید همگرا عمل کنیم.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم، گفت: روابط‌عمومی‌ها جزو نخبگان هستند و باید نسبت به فرهنگ‌سازی این مسئله در ادارات خود اهتمام داشته باشند و این موضوع به جامعه تسری پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مدیران دستگاه اجرایی باید روابط‌عمومی‌ها را در تمامی زمینه‌ها تقویت کنند، روابط‌عمومی‌ها پیشانی هر دستگاه هستند و باید مورد توجه ویژه باشند.

انتهای پیام
captcha