آغاز ثبت‌نام دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه‌ای
کد خبر: 4095564
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

آغاز ثبت‌نام دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه‌ای

ثبت‌نام دوره مقدماتی تربیت مربی سوادرسانه‌ای در مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر آغاز شد.

ثبت‌نام دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه‌ای آغاز شدبه گزارش ایکنا، دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه‌ای از نیمه دوم آبان ماه به مدت پنج هفته آغاز می‌شود و در پایان دوره گواهینامه معتبر برای فراگیران صادر خواهد شد.

سرفصل‌های «چیستی سواد رسانه‌ای و نگاهی به وضعیت جهانی» و «آشنایی با مفاهیم و سوالات بنیادین سواد رسانه‌ای» با تدریس احسان شاه‌قاسمی، «تفکر انتقادی و روش‌های تقویت آن» با تدریس صالح اصغری، «رسانه‌شناسی و جریان‌شناسی رسانه» با تدریس عبدالکریم خیامی، «رسانه چگونه مخاطب را مدیریت می‌کند؟ / مهندسی افکار عمومی» با تدریس محمد لسانی، «جنگ‌شناختی و انواع تکنیک‌های آن» با تدریس علیرضا داودی، «جنگ روایت‌ها و روش‌های خنثی‌سازی آن» و «آشنایی با شایعه و اخبار جعلی و روش‌های راستی آزمایی محتوا» با تدریس معصومه نصیری، «رژیم مصرف رسانه، اصول و مبانی» و «تربیت رسانه‌ای و روش‌های فعال‌سازی مخاطب» با تدریس حسن حق‌پناه زیر به همت جمعی از اساتید در این دوره آموزش داده می‌شود. 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره به سامانه ثبت‌نام مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۸۹۵۹۶۹، ۸۸۸۹۵۹۶۹ یا ۸۸۸۹۲۱۴۴ تماس گیرند.

یادآور می‌شود؛ دوره مقدماتی تربیت مربی سوادرسانه‌ای از سوی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سوادرسانه‌ای یونسکو - ایران و جهاد دانشگاهی امیرکبیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha