جهاد تبیین مهم‌ترین عرصه برای دفاع از جریان حق است
کد خبر: 4094092
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

جهاد تبیین مهم‌ترین عرصه برای دفاع از جریان حق است

امام‌جمعه ماکو گفت: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عرصه‌ها برای دفاع از جریان حق و ایستادن مقابل باطل محسوب می‌شود.

جهاد تبیین مهم‌ترین عرصه برای دفاع از جریان حق استحجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام‌ جمعه ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عرصه‌ها برای دفاع از جریان حق و ایستادن مقابل باطل محسوب می‌شود، پس نباید از آن غفلت ورزید.

وی با بیان اینکه در هر جامعه هدفمندی جریان‌های مخالف وجود دارد، گفت:  ایران اسلامی و به‌طورکلی همه جوامع روبه‌تعالی و تکامل، با این نوع مسائل روبه‌رو هستند، انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب با دسیسه‌های مختلفی تاکنون روبه‌رو بوده است.

امام‌ جمعه ماکو با بیان اینکه در طول همه این سال‌ها دشمنی‌های زیادی به اشکال گوناگون شامل ترور، تجزیه‌طلبی، جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، تحریم دارویی و ... را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: از همه این گردنه‌های تاریخی عبور کرده‌ایم، پس باید حرکت روبه‌تعالی خودمان را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه شکل دیگری از مقابله با جریان‌های حق و حرکت‌های اصیل وجود دارد، که به شکل قلب واقعیت‌ها و حقایق بروز و ظهور پیدا می‌کند، اضافه کرد: پنهان کردن اتفاقات خوب، کوچک جلوه دادن موفقیت‌های بزرگ، وارونه نشان دادن موقعیت‌های مطلوب، بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و کاستی‌ها همچنین القای دروغ مواردی است، که با هدف فریب افکار عمومی و تحت‌تاثیر قرار دادن عموم مردم انجام می‌گیرد.

امام‌ جمعه ماکو با اظهار اینکه بنابراین در چنین شرایطی باید برای روشنگری، آگاه‌سازی و انعکاس واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اهتمام شود، گفت: همه‌ حرکت‌های اصیل زمانی به‌نتیجه می‌رسد که مردمی با اراده و آگاه آن را پشتیبانی کند، بنابراین همانند 43 سال گذشته پشتیبان انقلاب هستیم و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم، به آن گزندی وارد کنند.

انتهای پیام
captcha