اهدای ۷۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4093899
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

اهدای ۷۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۷۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت استان اهدا شده است.

اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته انداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی هاشمی، قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال، ۷۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد، اظهار کرد: بخشی از هزینه‌‎های ازدواج مربوط به تهیه جهیزیه توسط نوعروسان است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف خریداری و توزیع می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های تأمین جهیزیه توسط خیران، نیکوکاران و مؤسسات خیریه و همچنین صدقات مردمی پرداخت می‌شود، افزود: از این مجموع ۴۳ سری توسط خیران اهدا شده است. 

وی هزینه تأمین این تعداد جهیزیه را ۱۷ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان بیان  و مطرح کرد: جهیزیه اهدایی به‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش، ماشین لباسشویی و سایر وسایل مورد نیاز است. 

هاشمی با اشاره به اینکه توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد، تأکید کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند با پرداخت هر مبلغ و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

به گفته وی، علاوه‌ بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha