ایجاد اشتغال برای ۱۶۰۰۰ نفر در کشور
کد خبر: 4093811
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

ایجاد اشتغال برای ۱۶۰۰۰ نفر در کشور

مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی جهادسازندگی سپاه پاسداران با بیان اینکه در سال جاری این قرارگاه از 16000 کسب و کار در کشور حمایت کرده است،‌ گفت: این حمایت‌ها در دوران پساکرونا با جدیت پیگیری خواهد شد.

ایجاد اشتغال برای 16000 نفر در کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، علی میرحاجی، مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته، 30 مهر در حاشیه بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان در دهکده پیامبر اعظم(ص) سمنان با بیان اینکه هدف این قرارگاه در محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار خلاصه می‌شود گفت: فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه محرومیت‌زدایی در بخش‌های عمرانی، زیرساخت و اشتغال و توانمندسازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال جاری این قرارگاه از 16000 کسب و کار در کشور حمایت کرده است یادآور شد: این حمایت‌ها در دوران پساکرونا به صورت جدیدی و با نجات کسب و کارهای آسیب‌دیده در حال انجام بوده و با جدیت پیگیری خواهد شد.

میرحاجی افزود: کار شناسایی حلقه‌های مفقوده در کسب و کارها در حال انجام بوده و با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات زنجیره ارزش، تأمین نهاده و فروش محصول تکمیل و حل خواهند شد.

مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به 16000 اشتغال ایجاد شده به همت این قرارگاه  اظهار کرد: نوع حمایت این قرارگاه از کسب و کارها به صورت مشارکتی بوده و در همه زمینه‌ها به همت سپاه استانی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و کارخانه‌ها این اشتغال‌ها ایجاد شده است.

به گفته وی آموزش در این قرارگاه با رویکرد توانمندسازی در حال انجام است و هدف ما آموزش افراد برای رفع مشکلات در کسب و کارها با دو رویکرد آموزش محوری و راهبری محصولات و فروش است.

انتهای پیام
captcha