تربیت دینی نسل جوان از مهم‌ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی است
کد خبر: 4093659
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
فرماندار گرگان:

تربیت دینی نسل جوان از مهم‌ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی است

فرماندار گرگان با بیان اینکه تربیت نسل نو با هدف ترویج احکام الهی، خنثی کننده توطئه‌های دشمن است، تصریح کرد: تربیت دینی نسل جوان به عنوان‌ یکی از مهم‌ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی می‌باشد.

دیدار فرماندار گرگان با مدیر ستاد اقامه نماز گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، عیسی پایین محلی، فرماندار گرگان امروز، ۳۰ مهر در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز گلستان و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) ضمن قدردانی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان، گفت: ترویج فرهنگ نماز در مدارس سبب می‌شود که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و ارتباط معنوی در بین خانواده‌ها برقرار شود که به همین دلیل ظرفیت‌های مسئولان مربوطه در این زمینه باید به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار گرگان با بیان‌اینکه تربیت نسل نو با هدف ترویج احکام الهی، خنثی کننده توطئه‌های دشمن است، تصریح کرد: تربیت دینی نسل جوان به عنوان‌ یکی از مهم‌ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی می‌باشد.

پایین محلی در جهت پیشبرد اهداف ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، بر ضرورت توجه و اهتمام بیشتر مدیران و مسئولین به امر نماز تاکید کرد و گفت: امروزه وظیفه همه ما این است که در این شرایط بحرانی نسبت به تقویت باورهای دینی به ویژه در نسل جوان اهتمام ویژه داشته باشیم تا بتوانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان پیروز شویم.

مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه پشتیبانی مادی و معنوی از برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز و مهدویت را خواستار شد و گفت: برگزاری مراسم اقامه نماز به همراه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در مدارس امری لازم است که در راستا بهره‌مندی از روحانیون مطرح در پاسخ به شبهات امام شناسی و مهدویت در تعمیق باورهای نسل جدید راه‌گشا است.

محمدی به اجرایی کردن طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی و تربیتی پرداخت و گفت: مهمترین بحث در بحث تعلیم و تربیت، با معنویت و اخلاق و خداترس بودن معلمین و مدیران آموزش و پرورش است و اگر معلمی متخلق به اخلاق حسنه باشد و تقوا و معنویت در وجودش نهادینه شود، در دانش آموز می‌تواند تأثیر زیادی بگذارد.

 

انتهای پیام
captcha