توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی
کد خبر: 4092697
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار مردم، برنامه‌های خدمت رسانی را به صورت مداوم دنبال می‌کنند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 450 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

رزمایش کمک مومنانهبه گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در حاشیه برنامه رزمایش کمک مؤمنانه که امروز سه‌شنبه 26 مهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم، برنامه‌های خدمت رسانی را به صورت مداوم دنبال می‌کنند. از ابتدای امسال تاکنون 450 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و امروز هم 50 هزار بسته معیشتی آماده توزیع شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این، 20 هزار بسته لوازم التحریر در ابتدای مهرماه با همت مجموعه بسیج و سپاه و خیرین استان در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

سردار شاهوارپور درباره اقدامات آبرسانی گروه‌های جهادی گفت: از ابتدای امسال 360 کیلومتر لوله‌ آب در اندازه‌های مختلف توسط جهادگران عزیز  و گروه‌های جهادی ما احداث شده است. به بیش از 120 روستا آبرسانی شده است. این روند با قدرت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم در حال انجام است. در بخش کمک رسانی به مناطقی که در اثر زلزله آسیب دیده‌اند بیش از 400 واحد اسکان موقت توسط گروه‌های جهادی احداث شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی گفت: 150 واحد منزل با توافق کمیته امداد در حال ساخت است که ان شاءالله تا پایان سال در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد. این خدمت رسانی با همه توان در کنار دولت تداوم دارد.

انتهای پیام
captcha