کتاب «راز چشم‌های او» در یاسوج به چاپ رسید
کد خبر: 4092586
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

کتاب «راز چشم‌های او» در یاسوج به چاپ رسید

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب «راز چشم‌های او»، روایتگر خاطرات مریم گشتاسبی همسر شهید یارمحمد کشاورز در یاسوج به چاپ رسید.

کتاب «راز چشم‌های او»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد، از چاپ کتاب «راز چشم‌های او» خبر داد و اظهار کرد: در این کتاب، خاطرات مریم گشتاسبی همسر شهید یارمحمد کشاورز به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: این کتاب به قلم مرضیه جوشن به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات «صریر» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: یارمحمد کشاورز در تاریخ 5 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای چهار، دچار عارضه شیمیایی شد و در چهارمین روز از فروردین‌ماه سال 1386 بر اثر عوارض ناشی از شیمایی، به خیل عظیم شهدا پیوست.

آسمند گفت: راوی «راز چشم‌های او» در این کتاب به بیان خاطراتی از دوران آشنایی و ازدواج در سن 13 سالگی، شیمیایی شدن همسرش در جنگ، تحمل سختی‌های زندگی با سن و سال کم و نحوه شهادت همسرش می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha