جلسه هفتگی حفظ و مفاهیم «احمد دباغ» برگزار شد + عکس
کد خبر: 4092456
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

جلسه هفتگی حفظ و مفاهیم «احمد دباغ» برگزار شد + عکس

صد و سی و هشتمین جلسه هفتگی آموزش ترتیل حفظ، قرائت قاری بین‌المللی روشندل کشورمان شامگاه گذشته، 24 مهرماه برگزار شد.

جلسه هفتگی حفظ و مفاهیم «احمد دباغ»به گزارش ایکنا، صد و سی و هشتمین جلسه هفتگی آموزش ترتیل، فنون قرائت و حفظ قرآن همراه با مفاهیم احمد دباغ، قاری و حافظ بین‌المللی روشندل کشور شامگاه گذشته، 24 مهرماه در دفتر مرکزی مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) برگزار شد.

این جلسه با حضور و اجرای علی علیزاده، اعتصام زینعلی، محمدرضا محمدی، حسین یزدان‌پناه و محمدحسین ابراهیمی از قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی و همچنین ارائه نکات فنی و تخصصی قرائت توسط اساتید میهمان همراه بود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه به بیان نکات مفاهیمی پرداخت. وی ضمن توضیحاتی درباره آیات سوره لقمان و توصیه‌های حکیمانه ایشان به فرزندش درباره اهمیت شکرگزاری، دوری از شرک، احترام به والدین به ویژه مادر، حسابرسی دقیق اعمال، اقامه نماز، امر به معروف، نهی از منکر، صبر و شکیبایی در مواجهه با سختی‌ها، نکاتی را بیان کرد.

حکیمی تفسیر و آموزش این آیات و معرفی این سفارشات اخلاقی را مورد نیاز امروز همگان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها نباید در برنامه‌ریزی‌ها از دستورالعمل جامع و کاربردی آیات هدایتگر قرآن که دردهای جامعه امروز را درمان می‌کند، غافل شوند.

انتهای پیام
captcha