طراحی اپلیکیشن جدید اسلامی در کربلا + عکس
کد خبر: 4092214
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

طراحی اپلیکیشن جدید اسلامی در کربلا + عکس

اپلیکیشن اسلامی «میراث معارف» به همت بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان مقدس عباسی در کربلا طراحی و تولید شد.

به گزارش ایکنا، این اپلیکیشن به مناسبت ایام ماه ربیع الاول و میلاد النبی(ص) طراحی و تولید شده است و 6 بخش دارد.

شیخ عمار الهلالی، رئیس بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان عباسی در این باره گفت: این اپلیکیشن بازتاب فعالیت‌های پایگاه اینترنتی بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان حسینی است و تنها تفاوت‌هایی جزئی در بخش‌های اصلی و فرعی آن دیده می‌شود.

وی افزود: 6 بخش اپلیکیشن شامل اخبار معارفی، کتابخانه میراث اسلامی، علمای مسلمان، مسابقات با موضوع میراث اسلامی و تصاویر معارفی است و واحد فناوری اطلاعات مرکز «الکفیل»، آن را برنامه‌ریزی کرده است.

الهلالی تصریح کرد: از سال‌ها پیش تمرکز بر رسانه‌های الکترونیک را با هدف نشر میراث اسلامی در جامعه آغاز و در این راستا وب‌سایت بزرگی را راه‌اندازی کردیم که یک شبکه معرفتی کامل است.

وی تأکید کرد: با توجه به ضرورت تعامل الکترونیک با  میراث اسلامی و بهره‌مندی از ابزارها و فناوری‌های جدید برای احیای آن، اپلیکیشن میراث معارف را راه‌اندازی کرده‌ایم و این اپلیکیشن در سیستم اندروید قابل استفاده است.

رئیس بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان عباسی بیان کرد که ما برای آینده نیز طرح‌هایی را برای توسعه فناوری‌های الکترونیک و افزایش بهره‌وری از آن با هدف خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف جامعه در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی را نیز برای دیجیتال‌کردن و فهرست‌کردن میراث مکتوب در نظر گرفته‌ایم.

خبرنگار: روح‌انگیز انوشی

انتهای پیام
captcha