رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند
کد خبر: 4092049
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
به زودی:

رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

استاندار خراسان‌جنوبی از سفر قریب الوقوع آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی خبر داد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۳ مهرماه در جمع هیئت اندیشه ورز اظهار کرد: بنا به پیگیری‌های صورت گرفته و اعلام آمادگی نهاد ریاست جمهوری، سفر دوم آیت الله رئیسی و جمعی از وزرای کابینه به استان، به همین زودی محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: به جهت اهمیت موضوع و بهره برداری هر چه بهتر از این سفر، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در همین راستا از مدیران انتظار می رود که برای استفاده از این فرصت، اهتمام لازم را داشته باشند.

به گفته استاندار خراسان‌جنوبی، حضور در جمع مردم و بررسی مصوبات سفر نخست رئیس جمهور، از مهمترین برنامه های این سفر است.

قناعت به تشریح اقدامات دولت در استان پرداخت و گفت: این موارد باید به درستی تبیین شود تا مردم در جریان این اقدامات که اغلب در راستای تأمین زیرساخت های استان صورت گرفته، قرار بگیرند.

وی از پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات استان نیز گفت و یادآور شد: یکی از این اقدامات کلیدی که ظرف چند روز گذشته صورت گرفت، بحث تأمین پزشک متخصص بود که با عنایت به نیاز استان، بخش عمده‌ای از مشکلات را مرتفع خواهد نمود.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بنا به قول وزارت بهداشت، سهم خراسان جنوبی از پزشکان متخصص که به زودی اعزام می شوند، به نسبت سال گذشته به دو برابر افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، وعده وزارت بهداشت برای تأمین تجهیزات درمانی و احداث بیمارستان های محلی که مشکل عمده برخی مناطق و شهرهای کوچک است نیز از اتفاقات خوب هفته گذشته بود که بدون تردید می تواند در دسترسی مردم به خدمات درمانی را مؤثر باشد.

گفتنی است؛ بحث و تبادل و نظر پیرامون مسائل استان از مهم‌ترین دستورکارهای این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha