اجرای برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رویکرد هنری
کد خبر: 4091986
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

اجرای برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رویکرد هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان رویکرد هنری را وجه تمایز برنامه‌های کمیته‌ فرهنگی هنری بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی با دیگر کمیته‌ها دانست و گفت: این امر نیاز به تصمیم‌گیری اصولی و ارائه طرح فرهنگی دارد.

کمیته فرهنگی هنری ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در سال جاری با حضور دبیر و سایر اعضای کمیته در کرمان برگزار شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه رویکرد هنری وجه تمایز برنامه‌های کمیته‌ فرهنگی هنری بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی با دیگر کمیته‌ها است، گفت: مخاطب‌شناسی موضوع مهمی است و برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که سبب جذب مخاطب از اقشار مختلف شود و این امر نیاز به تصمیم‌گیری اصولی و ارائه طرح فرهنگی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های خلاق و با کیفیت و دوری جستن از پرداختن به آمار و اعداد در برگزاری برنامه‌ها، افزود: حتی اگر شده تنها یک برنامه برگزار کنیم اما آن برنامه خلاق، با کیفیت و تأثیرگذار باشد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند، می‌توان گفت به خوبی به رسالت خود عمل کرده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد تا عموم مردم از آنها بهره‌مند شوند، افزود: ایده‌پردازی و کمک گرفتن از تشکل‌های مردمی برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مجتبی اسدی، مدیر حوزه هنری استان کرمان و دبیر کمیته فرهنگی هنری بزرگداشت سومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این جلسه با بیان اینکه جلسات کمیته‌ها به منظور مشورت، هماهنگی و هم‌افزایی برگزار می‌شود، افزود: امسال برای نخستین بار دانشگاه‌ها در کمیته فرهنگی هنری بزرگداشت سالگرد سردار سلیمانی حضور دارند. همچنین سعی کردیم از تشکل‌های مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی نیز در این کمیته حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha