اهدای بیش از 21 هزار بسته الزامات تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4091305
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

اهدای بیش از 21 هزار بسته الزامات تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از اهدای 21 هزار و 893 بسته لوازم التحریر،کفش و پوشاک، به ارزش یک میلیارد و 648 میلیون و 651 هزار و 400 تومان در نخستین روزهای بهار تعلیم و تربیت و در قالب پویش همکلاسی مهربان 3، به دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

جلسه هماهنگی کمیته استانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، روز گذشته 19 مهرماه در جلسه هماهنگی کمیته استانی آموزش و پرورش، اظهار کرد: بر اساس اعلام بسیج سازندگی استان از ابتدای سال جاری 33 هزار و 190 بست لولزم التحریر و 11 هزار و 347 دست کفش و البسه به ارزش 10 میلیارد و 729 میلیون و 340 هزار و 750 تومان بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

وی از اهدای 21 هزار و 893 بسته لوازم التحریر، کفش و پوشاک، به ارزش یک میلیارد و 648 میلیون و 651 هزار و 400 تومان در نخستین روزهای بهار تعلیم و تربیت و در قالب پویش همکلاسی مهربان 3، به دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پویش کمک‌های مؤمنانه در عرصه‌های مختلف فرایند تعلیم و تربیت، زمینه ساز انسداد مبادی بی سوادی به ویژه در بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم روستایی و عشایری بوده است، تصریح کرد: برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری نصیب برابر از خدمات آموزشی، پررشی و تربیتی از دیگر جنبه‌های پویش کمک‌های مؤمنانه در روند تعلیم و تربیت به شمار می‌رورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای دو پویش همه حاضر و کمک‌های مؤمنانه، با همت بسیج فرهنگیان، بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی به منظور جمع آوری هدایای مردمی در عرصه‌های مختلف و توزیع آن بین دانش آموزان محروم درآموزش و پرورش استان، بیان کرد: امروز باید متعالی بیاندیشیم و متعالی عملی کنیم.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اعمال خیر و نیکوکارانه و هزینه های در راه خدا، آثار تربیتی و اجتماعی فراوانی در بردارد که می تواند به رشد انسان و تعالی او نزد خدا و مردم، برابری اقتصادی و رفع نیاز مادی و غیرمادی نیازمندان و محرومان منجر شود.

موسوی نژاد یادآور شد: آموزش خیرخواهی و دیگراندیشی به دانش‌آموزان از سال‌های اولیه تحصیل می‌تواند تأثیر شگرفی در اصلاح ساختارهای رفتاری و فرهنگی جامعه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha