هدف پلیس خدمت به مردم است
کد خبر: 4090617
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

هدف پلیس خدمت به مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان خفر خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی آنان را از اهداف پلیس برشمرد و خواستار تعامل نهادها و ادارات برای حفظ امنیت مطلوب جامعه شد.

دیدار مسئولان شهرستان خفر با فرمانده انتظامیبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الله احمدیان، فرمانده انتظامی شهرستان خفر امروز، 17 مهرماه در دیدار با امام جمعه، فرمانده سپاه و سایر مسئولان این شهرستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا برگزار شد،  گفت: خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی مردم در جامعه از اهداف پلیس است و امیدواریم سرباز خوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمتگزار شایسته برای مردم این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ تعامل پلیس با سایر نهادها اظهار کرد: با تعامل هر چه بیشتر نهادها و ادارات و یگان‌ها با یکدیگر شاهد امنیت مطلوب در جامعه و شهرستان خواهیم بود.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد، امام جمعه خفر نیز ضمن تبریک هفته فراجا به فرمانده و کارکنان انتظامی، اظهار کرد: امنیتی كه در سطح شهرستان شاهد هستیم حاصل تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی بوده و همگان قدردان این تلاش‌ها هستند.

وی تصریح کرد: كاركنان فراجا بدون هیچ چشم‌داشتی و مخلصانه مأموریت‌های خود را به نحو احسن اجرا و در راه تامین امنیت مردم تلاش می‌کنند و ما قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha