تلاش امروز پلیس برای تأمین امنیت مردم است
کد خبر: 4090612
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

تلاش امروز پلیس برای تأمین امنیت مردم است

امام جمعه داراب با بیان اینکه امروز پلیس افتخار می‌کند برای تأمین امنیت مردم، با انگیزه تلاش می‌کند، گفت: پلیس افتخار دارد که به عنوان خدمتگزار مردم به دنبال نظم و امنیت است و تا آخرین قطره خون حامی و پشتیبان مردم است.

دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی داراب با امام جمعهبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام خسروی، امام جمعه شهرستان داراب امروز، 17 مهرماه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا برگزار شد، گفت: امروز پلیس افتخار می‌کند برای تأمین امنیت مردم، با انگیزه تلاش می‌کند.

وی با اشاره به شعار هفته فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» گفت: پلیس افتخار دارد که به عنوان خدمتگزار مردم به دنبال نظم و امنیت است و تا آخرین قطره خون حامی و پشتیبان مردم است.

خسروی از مردم خواست همانگونه که تاکنون حامی و پشتیبان پلیس بودند از این به بعد بیشتر از خادمان خود در نیروی انتظامی حمایت کنند که این حمایت به آنان انرژی و انگیزه می‌دهد.

امام جمعه داراب با قدردانی از اقدامات فراجا و حمایت از پلیس، تصریح كرد: در سایه زحمات پلیس و سایر نهادهای امنیتی، امروز امنیت كشور ایران به عنوان قدرت اصلی منطقه بسیار مطلوب است.

انتهای پیام
captcha