نیروهای پلیس حافظ جان، مال و امنیت مردم هستند
کد خبر: 4090548
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

نیروهای پلیس حافظ جان، مال و امنیت مردم هستند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه نیروهای جان بر کف پلیس نشان داده‌اند که حافظ جان، مال و امنیت مردم کشورمان هستند، گفت: اکثر مردم از نقش پلیس در تأمین امنیت داخلی و دفاع از مرزهای فیزیکی و عقیدتی کشورمان واقف هستند.

دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار با کارکنان نیروی انتظامی استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مدیر‌کل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت هفته فراجا با فرمانده انتظامی این استان امروز، 17 مهرماه دیدار کردند.

امیرعباس آسمند، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد در این دیدار با تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: این هفته یادآور مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های پلیس قهرمان و مقتدر کشورمان است که در طول سالیان گذشته از جمله در دوران دفاع مقدس، برای تثبیت انقلاب اسلامی زحمات فراوانی متحمل شدند.

وی افزود: نیروهای جان بر کف پلیس نشان داده‌اند که حافظ جان، مال و امنیت مردم کشورمان هستند و اکثر مردم به نقش پلیس در تأمین امنیت داخلی و دفاع از مرزهای فیزیکی و عقیدتی کشورمان واقف هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: امیدواریم نیروهای پلیس همان‌گونه که تاکنون با اقتدار و عزت وظیفه اساسی خود را انجام داده‌اند، این روند را ادامه دهند.

آسمند دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی را از برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت هفته فراجا بیان کرد.

انتهای پیام
captcha