مهم‌ترین پشتوانه نیروی انتظامی مردم هستند
کد خبر: 4090495
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

مهم‌ترین پشتوانه نیروی انتظامی مردم هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه پلیس مقتدر و مردمی از سرمایه‌های اصلی کشور است، گفت: مهم‌ترین پشتوانه این سازمان مردم هستند.

سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل این مجموعه در استان، امروز، 17 مهر در جمع مدیران و کارکنان این اداره، ضمن تبریک، هفته فراجا گفت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی که شبانه‌روز برای حفظ امنیت، نظم و خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌کنند فرصتی مناسب برای تکریم و تجلیل از حماسه و مجاهدت‌های افتخارآمیز سازمان انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی نقش مهمی در تولید امنیت و صیانت از ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی دارد و نقطه به نقطه کشور سرشار از حماسه‌ها و مجاهدت‌های فراجاست و مهم‌ترین پشتوانه این سازمان خدوم مردم هستند. به حق پلیس امنیت‌ساز، مردمی و مظهر اقتدار کشور است و لازمه پیشرفت و حرکت روبه جلوی کشور محسوب می‌شود.

کریمی با بیان اینکه امروز پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: به برکت مجاهدت‌های پلیس و سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی شاهد شکست سنگین نقشه‌های شوم دشمنان هستیم و دشمن در فتنه اخیر که به دنبال اغتشاش و آشوب خیابانی بود با مجاهدت‌ها و اقتدار سازمان انتظامی با ناکامی روبه رو شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از جنس مردم بوده و در مسیر خدمت به هم‌وطنان حرکت می‌کند. پلیس مقتدر و مردمی از سرمایه‌های اصلی کشور است و نقش مهمی در حرکت کشور به سمت پیشرفت و تحقق اهداف در گام دوم انقلاب دارد.

انتهای پیام
captcha