کرسی‌ دائمی تلاوت در آستان شیخ صدوق برپا می‌شود + فیلم
کد خبر: 4090252
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

کرسی‌ دائمی تلاوت در آستان شیخ صدوق برپا می‌شود + فیلم

کرسی‌های تلاوت قرآن سه‌شنبه‌های هر هفته در آستان مقدس حضرت شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

کرسی‌ دائمی تلاوت در آستان شیخ صدوق (ره)غلامحسن جهانگیری، مدیر مرکز قرآنی شیخ صدوق(ره) در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی برپایی‌ کرسی‌های تلاوت قرآن و طی برنامه‌ریزی انجام شده، کرسی‌‌ دائمی تلاوت به صورت هفته‌‌ای یکبار در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کرسی تلاوت به صورت اذانگاهی سه‌شنبه هر هفته از اذان مغرب و عشا آغاز و پس از اقامه نماز، با تلاوت‌های بیشتری ادامه خواهد داشت.

این فعال قرآنی افزود: نخستین جلسه این کرسی تلاوت، هفته گذشته همزمان با دهه وقف و با هدف تجلیل از 21 نفر از بانوان حافظ قرآن، برگزیده کلاس‌های حفظ مجازی قرآن آستان مقدس حضرت شیخ صدوق با دعوت از قاریان بین‌المللی چون سعید پرویزی و مجتبی محمدبیگی برپا شد.

جهانگیری ادامه داد: در کنار این کرسی تلاوت قرآن، سه‌شنبه‌ها جلسه آموزشی مجتبی محمدبیگی همراه با بیان نکات تجویدی، فنون قرائت، صوت و لحن و بیان مفاهیم و نکات تفسیری آیات در سطوح مختلف برپا می‌شود.

جلسه آموزش مجازی حفظ قرآن ویژه بانوان با تدریس پنج داور و مدرس ملی و بین‌المللی از سوی مرکز قرآنی شیخ صدوق در طول هفته از طریق پیام‌رسان‌ها در حال برگزاری است.

آستان مقدس حضرت شیخ صدوق(ره) در محله  ابن‌بابویه، خیابان غیوری قرار دارد.

انتهای پیام
captcha