اهدای 5400 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4089941
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۹

اهدای 5400 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چهارمحال‌وبختیاری گفت: تعداد پنج هزار و ۴۰۰ بسته کامل لوازم‌التحریر در مجموع به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا شد.

پویش مشق احسان

محمود ابراهیمی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برپایی پویش «مشق احسان» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان و با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند، اظهار کرد: در این پویش، تعداد پنج هزار و ۴۰۰ بسته کامل لوازم‌التحریر در مجموع به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به کودکان و نوجوانان نیازمند که سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند، اهدا شد.

وی ادامه داد: این کمک‌ها توسط گروه‌ها و معلمان جهادی عضو قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اختیار دانش‌آموزان کم‌برخوردار سراسر استان قرار گرفته است.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای پویش مشق احسان در استان، ۲۰ گروه جهادی اقدام به جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی کردند که در مجموع بیش از سه میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط هم‌استانی‌ها در اختیار این گروه‌ های جهادی قرار گرفت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان تأکید کرد: قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان کم‌برخوردار تشکیل شده است و خدمات متنوعی از جمله اهدای بسته‌های تحصیلی و لوازم‌التحریر، حمایت از دانش‌آموزان کنکوری، آموزش و ارائه مشاوره‌های تحصیلی و غیره ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha