بصیرت؛ لازمه فریب نخوردن در فتنه‌های اخیر
کد خبر: 4088810
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

بصیرت؛ لازمه فریب نخوردن در فتنه‌های اخیر

امام جمعه لنده گفت: در طول تاریخ زندگی بشر همواره حوادثی مرکّب از حقّ و باطل جریان داشته که سبب ایجاد ناآرامی‌ها و آشوب‌ها شده است و لازمه فریب نخوردن در این فتنه‌ها بصیرت داشتن است.

نمازگزاران در نماز جمعه

به گزارش ایکنا از کهکیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده امروز، هشتم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لنده، اظهار کرد: در طول تاریخ زندگی بشر همواره حوادثی مرکّب از حقّ و باطل جریان داشته که سبب ایجاد ناآرامی‌ها و آشوب‌ها شده است و لازمه فریب نخوردن در این فتنه‌ها بصیرت داشتن است.

وی در مورد نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیر، بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان داخلی و خارجی کم اثر جلوه دادن و به حاشیه بردن دیپلماسی گسترده نظام و دیگر موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی است.

امام جمعه لنده ادبیات آشوبگران را ادبیات منافقان برشمرد و تصریح کرد: خط دادن به آشوبگران توسط سلطنت طلبان و منافقان بود و خواسته عموم مردم ایران اسلامی رسیدگی به جرایم آنهاست و باید با آن‌ها برخورد عبرت آموز شود و ذره‌ای مماشات صورت نگیرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل در ادامه با اشاره به روز سالمند، ابراز کرد: در فرهنگ و دین مبین اسلام سالمندان برکت خانواده محسوب می‌شوند، باید فرزندان به خوبی از پدران و مادران خود نگهداری کنند.

انتهای پیام
captcha